Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Νέες αποκαλύψεις για την τραγωδία του Νοrman Atlantic - Τα άγνωστα e-mail του εφοπλιστή και οι υπόνοιες που αφήνει

Νέες αποκαλύψεις για την τραγωδία του Νοrman Atlantic στις 28 Δεκεμβρίου του 2014, όταν εξαιτίας φωτιάς που ξέσπασε στο πλοίο έχασαν τη ζωή τους 28 άνθρωποι, φέρνει στο φως η ιταλική εφημερίδα Il Fatto Quotidiano.

Η εφημερίδα αποκαλύπτει e-mail που είχε στείλει ο Ιταλός εφοπλιστής Κάρλο Βιζεντίνι λίγο καιρό πριν από το τραγικό ξημέρωμα της 28ης Δεκεμβρίου και ουσιαστικά, αφήνει να εννοηθεί ότι είναι πολύ πιθανό να πωλήθηκαν περισσότερα εισιτήρια από ότι θα έπρεπε και ότι μπορεί να επιβιβάσθηκε στο Νοrman Atlantic ένας υπερβολικά υψηλός αριθμός φορτηγών ψυγείων.

Πρόκειται για στοιχεία που οι Ιταλοί εισαγγελείς αναμένεται να λάβουν υπόψη τους κατά την κρίσιμη απόφαση για την τελική παραπομπή σε δίκη όσων θεωρούνται υπεύθυνοι για την τραγωδία.

Η Il Fatto γράφει ότι «ο Ιταλός εφοπλιστής Κάρλο Βιζεντίνι, λίγο πριν το ξέσπασμα της πυρκαγιάς, είχε ζητήσει να περιορισθεί ο αριθμός των φορτηγών ψυγείων στο πλοίο» και ότι είχε γράψει τα εξής σε mail: «με πληροφόρησαν πως αυτοί οι οδηγοί φορτηγών είναι χειρότεροι παλιάνθρωποι από τους Σικελούς και θα μπορούσαν να προκαλέσουν κάποια ζημιά στο πλοίο».

Σύμφωνα με τον εφοπλιστή, οι πρίζες του πλοίου δεν ήταν αρκετές και, κατά συνέπεια, κάποια από τα φορτηγά ψυγεία θα αναγκάζονταν, πιθανότατα, να κρατήσουν αναμμένες τις μηχανές τους κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Αυτή ακριβώς, γράφει η Ιl Fatto Quotidiano, μπορεί να ήταν η αιτία που προκάλεσε το ξέσπασμα της πυρκαγιάς, ενώ το πλοίο ταξίδευε από την Ηγουμενίτσα προς το λιμάνι της Ανκόνα στην Ιταλία.

Η ανταλλαγή e-mail για το θέμα αυτό, σύμφωνα με την εφημερίδα της Ρώμης, συνεχίσθηκε επί τρεις ημέρες και διεκόπη λίγες ώρες πριν από την πυρκαγιά. Μεταξύ των άλλων, προστίθεται, ο κυβερνήτης Αρτζίλιο Τζακομάτσι θέλησε να απαντήσει στον εφοπλιστή ότι «δεν ήταν δυνατόν να αρνηθεί, κανείς στους οδηγούς φορτηγών ψυγείων που έχουν βγάλει κανονικό εισιτήριο, να μπουν στο πλοίο με το μέσο τους, διότι θα μπορούσε να τεθεί θέμα δημόσιας τάξης».

Tags
Back to top button