Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

«Endless Runway»: Είναι τα κυκλικά αεροδρόμια μια λύση από το μέλλον; (φωτό, βίντεο)

Μια πρωτότυπη ιδέα έχει ο Ολλανδός Henk Hesselink για τη δημιουργία ενός κυκλικού διαδρόμου αποπροσγείωσης, όπου τα αεροπλάνα θα προσγειώνονται και θα απογειώνονται προς όλες τις κατευθύνσεις.

Το «Endless Runway», όπως το ονομάζει, θα αποτελείται από έναν διάδρομο διαμέτρου 3,5 χιλιομέτρων, ο οποίος θα περιβάλλει το κτήριο του τερματικού σταθμού, καλύπτοντας μόνο το ένα τρίτο του χώρου ενός συμβατικού αεροδρομίου και επιτρέποντας έως και σε τρία αεροπλάνα να απογειώνονται και προσγειώνονται στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Ο ίδιος υποστηρίζει πως αυτός ο σχεδιασμός έχει βασικά πλεονεκτήματα: Θα μειωθούν στο ελάχιστο οι καθυστερήσεις των πτήσεων, τα αεροπλάνα θα έχουν πάντα αντίθετο άνεμο στην προσγείωση και απογείωση και τέλος θα καίνε λιγότερα καύσιμα γύρω από το αεροδρόμιο, αφού δεν θα αντιμετωπίζουν πλευρικούς ανέμους.

Tags
Back to top button