
Σε λίγη ώρα ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης θα «κόψουν την κορδέλα» στον αυτοκινητόδρομο της Πατρών-Κορίνθου. Η τελετή θα γίνει στη δυτική είσοδο του νότιου κλάδου με κατεύθυνση προς Αθήνα, στις σήραγγες Παναγοπούλας.
Ήδη στο σημείο έχουν συγκεντρωθεί βουλευτές, δήμαρχοι και εκπρόσωποι φορέων. Παρών ήδη ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής, ο υφυπουργός Παιδείας Δημ. Μπαξεβανάκης, ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Καραμανλής, ο πρώην υπουργός Γιάννης Μανιατης κ.α.Τα εγκαίνια θα τελέσει ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος.
Μετά τα εγκαίνια ο Πρωθυπουργός θα επισκεφθεί το Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών , όπου και θα ακολουθήσει δεξίωση της εταιρείας. Το Μουσείο όπως ανακοινώθηκε θα είναι κλειστό από τις 10 το πρωί ως τις 6 το απόγευμα.
Λίγο αργότερα και συγκεκριμένα στις 2 το μεσημέρι ο Αλέξης Τσίπρας θα βρεθεί στο Δημαρχείο της Πάτρας όπου θα συναντηθεί με τον Δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη. Εκει θα πραγματοποιηθεί και συνάντηση με τους δημάρχους του νομού Αχαΐας, παρουσία του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Απόστολου Κατσιφάρα και του αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας, Γρηγόρη Αλεξόπουλου.
Πάτρα – Αθήνα σε 99 λεπτά και μάλιστα χωρίς το πόδι να πατήσει βαθιά το γκάζι. Ναι, όπως διαβάσατε. Οχι σε δύο ώρες, αλλά σε 99 λεπτά έγινε η διαδρομή Πάτρα – Αθήνα ως το δαχτυλίδι στην Κηφισίας. Αν θυμάστε την προηγούμενη εβδομάδα η ίδια απόσταση είχε διανυθεί σε 108 λεπτά μέσα από το τούνελ της Παναγοπούλας που εγκαινιάζει σήμερα ο Αλέξης Τσίπρας. Την περασμένη εβδομάδα είχαν παραδοθεί και άλλα τμήματα του δρόμου στην κατεύθυνση Πάτρα – Αθήνα και η σπουδαιότερη νέα παράδοση ήταν η σήραγγα του Πλατάνου, λίγο πριν την Ακράτα όπως έρχεται κάποιος από την Πάτρα.
Ετσι, λοιπόν, σε 99 λεπτά φτάνει κανείς στην Αθήνα και προπαντός ξεκούραστος, άνετος και ατσαλάκωτος, έτοιμος για δουλειά. Αν, μάλιστα ξεπεραστούν τα δύο εμπόδια που ακόμα υπάρχουν, στις Καμάρες λίγο πριν από το Αίγιο και κοντά στην έξοδο Σελιανίτικα και στο Ρίο όπου οι τεχνικές απαιτήσεις του κόμβου καθυστερούν την ολοκλήρωση και σε συνδυασμό με την αποπεράτωση κάποιων εργασιών της τελευταίας στιγμής που ήταν σε εξέλιξη σε τρία με τέσσερα σημεία, τότε χρονικά η Πάτρα από την Αθήνα θα απέχει λιγότερο από 99 λεπτά.
Ομως, προς την άλλη κατεύθυνση, δηλαδή την Αθήνα – Πάτρα στα δύο προαναφερόμενα εμπόδια (Ρίο και Καμάρες) προστίθενται άλλα δύο που είναι το Δερβένι και το Καμάρι. Στο Δερβένι διασταυρώνεται ο αυτοκινητόδρομος με τη σιδηροδρομική γραμμή, οπότε καθυστερεί η αποπεράτωση του δρόμου, ενώ στο Καμάρι (απέχει πέντε με έξι χιλιόμετρα από το Ξυλόκαστρο) ο λόγος της καθυστέρησης είναι τα αρχαία που βρέθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Οι εκδρομείς του Πάσχα θα ταξιδέψουν με άνεση στο νέο αυτοκινητόδρομο που οδηγεί στη Δυτική Ελλάδα. Μάλιστα όσοι πηγαίνουν προς Αιτωλοακαρνανία, Ιωάννινα, Πρέβεζα, Αρτα, Ηγουμενίτσα και Λευκάδα, θα διαβούν και το τούνελ της Κλόκοβας που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα μετά τη γέφυρα Ρίου – Αντίρριου και και θα συνεχίσουν το ταξείδι τους στο νέο αυτοκινητόδρομο Αντίρριου – Ιωαννίνων.
Με πληροφορίες από thebest.gr και npress media