Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Υπονοούμενα από τον Γερμανό πρεσβευτή για μεταναστευτικό: «Βοηθάμε συνεχώς την Ελλάδα αλλά…»

«Καρφιά» για τη διαχείριση του μεταναστευτικού προβλήματος στην Ελλάδα, τόσο αναφορικά με τις συνθήκες διαβίωσης στα ΚΕΠΑ των νησιών του ανατολικού Αιγαίου, όσο και με την αργή και προβληματική διαδικασία παροχής ασύλου σε όσους πρόσφυγες το δικαιούνται, παρά την οικονομική στήριξη και τη βοήθεια σε ανθρώπινο δυναμικό που έχει λάβει η χώρα μας, εμφανίζεται το Βερολίνο διά στόματος του πρεσβευτή της χώρας στην Αθήνα, κ. Γενς Πλέτνερ.

Μιλώντας στην «Griechenland Zeitung», τη γερμανόφωνη εφημερίδα που κυκλοφορεί στην Ελλάδα, ο Γερμανός πρεσβευτής, ανήμερα της εθνικής εορτής της επανένωσης της Γερμανίας, εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για την κατάσταση στα κέντρα υποδοχής της Ελλάδας ενώ τονίζει ότι οι μεταρρυθμίσεις της ελληνικής οικονομίας δεν πρέπει να αντιστραφούν.

«Τα τελευταία τρία χρόνια η Γερμανία έχει δώσει συνολικά 17 εκατ. ευρώ σε διμερή στήριξη για τη φροντίδα των προσφύγων και των μεταναστών στην Ελλάδα, ενώ συνολικά η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει διαθέσει 1,6 δισ.

Συνεπώς δεν υπάρχει έλλειψη οικονομικής στήριξης. Επιπλέον, βοηθούμε συνεχώς την Ελλάδα με 71 αστυνομικούς και με 50 ακόμα άτομα από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μετανάστευσης και Προσφύγων για να επιταχύνουμε τις διαδικασίες ασύλου στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου. Παρά τις προσπάθειες αυτές, δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με την παρούσα κατάσταση.

Η κατάσταση στα περισσότερα hotspots είναι πολύ δύσκολη και η διάρκεια της διαδικασίας υποβολής αίτησης ασύλου είναι υπερβολικά αργή. Έχουμε εντατικές συζητήσεις με την ελληνική κυβέρνηση για τα θέματα αυτά στο πλαίσιο του διαλόγου της ΕΕ» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Πλέτνερ

Τα σχόλια αυτά του Γερμανού πρεσβευτή έρχονται τη στιγμή κατά την οποία η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής του ευρωπαϊκού και διεθνούς Τύπου για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, όπως στη Λέσβο και τη Σάμο. Παράλληλα η χώρα μας βρίσκεται και στο μικροσκόπιο των ευρωπαϊκών αρχών, καθώς η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης της Απάτης (OLAF) έχει ξεκινήσει επίσημη έρευνα για πιθανή κακοδιαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων για τη σίτιση προσφύγων και μεταναστών από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Οι μεταρρυθμίσεις δεν πρέπει να αντιστραφούν

Αναφορικά με την κατάσταση και την πορεία της ελληνική οικονομίας ο κ. Πλέτνερ υπογραμμίζει ότι η έξοδος της Ελλάδας από τα μνημόνια ήταν ένα «ορόσημο» και όχι η «γραμμή τερματισμού» για την οικονομική κρίση και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στις ελληνικές αρχές σχετικά με μια πιθανή αντιστροφή των μεταρρυθμίσεων που έχουν συμφωνηθεί.

Σύμφωνα με τον κ Πλέτνερ η οικονομική κατάσταση στη χώρα είναι καλύτερη, η ανεργία παρόλο που εξακολουθεί να είναι υπερβολικά υψηλή έπεσε κάτω απο το 20%, ενώ αυξάνονται και οι εξαγωγές.

«Παράλληλα συνειδητοποιώ ότι για πολλές ελληνικές οικογένειες, η βελτίωση των οικονομικών δεικτών δεν φαίνεται ακόμα στην "πραγματική ζωή". Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σκόπιμα μίλησα για ένα "ορόσημο" και όχι για τη "γραμμή τερματισμού". Επειδή όλοι γνωρίζουν ότι πρέπει να γίνουν πολλά. Η Ελλάδα πρέπει να συνεχίσει να χτίζει σε όσα έχει επιτύχει . Και πάνω απ 'όλα, οι μεταρρυθμίσεις δεν πρέπει να αντιστραφούν», υπογραμμίζει ο Γερμανός πρεσβευτής.

Tags
Back to top button