Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

ΥΕΘΑ Ε.Αποστολάκης: «Κρίσιμη η συνάντηση με Χ.Ακάρ -Τέθηκαν βάσεις για στρατιωτική συνεργασία με "Βόρεια Μακεδονία"»

“Αρκετά κρίσιμη” χαρακτήρισε τη συνάντηση με τον Τούρκο ομόλογό του Χουλουσί Ακάρ, ο ΥΕΘΑ Βαγγέλης Αποστολάκης,σε δηλώσεις του μετά από την ολοκλήρωση της Συνόδου υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ.

Ειδικότερα, ο ΥΕΘΑ όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφο να κάνει  μία εκτίμηση για τα αποτελέσματα των επαφών που είχε αυτές τις δύο ημέρες στη Σύνοδο του ΝΑΤΟ, απάντησε ότι:

"Η συνάντηση αυτή στο ΝΑΤΟ ήταν αρκετά κρίσιμη. Αυτές τις ημέρες έγιναν πάρα πολλές συναντήσεις, ιδιαίτερα εξαιρετικής σημασίας για την Ελλάδα.

Η μία συνάντηση ήταν πολύ σοβαρή, ήταν με τον Τούρκο ομόλογό μου, για τα θέματα του Αιγαίου και της Ανατολικής Μεσογείου".

Στη συνέχεια προσέθεσε πως "η επόμενη συνάντηση ήταν με τον Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ, κ. Στόλτενμπεργκ, με τον οποίο συζητήσαμε θέματα ΝΑΤΟ, οργάνωσης και νατοϊκών αποστολών, στις οποίες συμμετέχουμε.

Στη συνέχεια, η συνάντησή μου με την ομόλογό μου της "Βόρειας Μακεδονίας" κα. Sekerinska, με την οποία θέσαμε τις βάσεις για τη γρήγορη στρατιωτική συνεργασία με σκοπό να φτάσουμε όσο γίνεται πιο γρήγορα σε θετικά αποτελέσματα, ώστε να προετοιμαστούν οι Ένοπλες Δυνάμεις της γείτονος χώρας για να συνενωθούν με το ΝΑΤΟ".

Σχετικά με την σημερινή ατζέντα ο Ευάγγελος Αποστολάκης σημείωσε ότι "σήμερα, το θέμα που συζητήθηκε περισσότερο από όλα ήταν οι νατοϊκές επιχειρήσεις, αν συνεχίζουμε να συμμετέχουμε, τα προβλήματα που εμφανίζονται και όλα αυτά τα θέματα που έχουν σχέση με αυτές τις επιχειρήσεις και η συνεργασία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με το ΝΑΤΟ, για την οποία ανταλλάξαμε μερικές απόψεις. 

Η μεθοδευμένη αυτή συνεργασία αρχίζει να αποδίδει καρπούς και το μεγαλύτερο project από αυτά που βλέπουμε είναι στα πλαίσιο της PESCO (Permanent Structured Cooperation), στην οποία υπάρχουν πάρα πολλά προγράμματα συνεργασίας, ειδικά στα θέματα αμυντικής συνεργασίας μεταξύ των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Και βέβαια σήμερα ανακοινώθηκε ότι υπάρχουν αρκετά λεφτά από τον EDA (European Defence Agency), με τα οποία θα χρηματοδοτηθούν όλα αυτά τα προγράμματα –αν θυμάμαι καλά - είναι ένα ύψος γύρω στα 30 δισ. Νομίζω, σήμερα, έκλεισε αυτή η συνάντηση, με πολύ καλά αποτελέσματα και θα δούμε στη συνέχεια τις εξελίξεις.

Ενώ καταλήγοντας ανέφερε πως "αυτό που τελικώς προέχει μέσα από αυτές τις συναντήσεις και τις επαφές, η προσπάθεια και ο στόχος μας μονίμως είναι να διατηρήσουμε την ειρήνη στην περιοχή, να λιγοστέψουν τα προβλήματα και να αυξήσουμε την ασφάλεια και την αίσθηση ασφαλείας στην περιοχή και στους ανθρώπους που ζουν σε αυτό τον χώρο".

Tags
Back to top button