Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Χιλιάδες κινέζικα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ετοιμάζονται να μπουν στην Ευρώπη μέσω Ελλάδας

Όπως αναφέρει το newsauto.gr, Χιλιάδες Κινέζικα μεταχειρισμένα που δεν κυκλοφορούν ως καινούργια στην Ευρώπη, ετοιμάζονται να μπουν σε Ευρωπαϊκό έδαφος  και μέσω της Ελλάδας. Μάλιστα τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα αυτά που αναμένουν το ευρωπαϊκό διαβατήριο, είναι με κινητήρες εσωτερικής καύσης, δηλαδή βενζίνης και κάποια λιγότερα diesel.

Σημειώστε πως  η ζήτηση για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι μεγάλη και αναμένεται να κορυφωθεί από τα επόμενα χρόνια με την απαγόρευση πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Ερντογάν κάνει «άνοιγμα» στην Ευρώπη - Πότε έρχεται Ελλάδα

Η στρατηγική των Κινέζων αποσκοπεί στην εκμετάλλευση αυτής της ζήτησης για μεταχειρισμένα οχήματα, καθώς οι τιμές των καινούργιων αυξάνονται και λόγω των αυστηρότερων κανονισμών εκπομπών ρύπων.  Η Ελλάδα λοιπόν δείχνει για αυτούς ιδανική πύλη εισόδου λόγω γεωγραφικής θέσης και κανονιστικών πλαισίων, ενώ γνωρίσουν πολύ καλά ότι η παλαιότητα του στόλου της χώρας μας (17,3 έτη μέσο όρο) θα οδηγήσει σε πολλούς στην αγορά τέτοιων αυτοκινήτων.

Για του λόγου το αληθές, πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο υβριδικό μοντέλο βενζίνης BYD, που δεν πωλείται στην Ευρώπη αλλά σε άλλες αγορές, όπως της Κίνας, έλαβε την πρώτη Έγκριση Τύπου στην χώρα ανοίγοντας μια τεράστια κερκόπορτα στα κινέζικα μεταχειρισμένα.

Τώρα την κατάσταση αυτών των οχημάτων ουδείς θα γνωρίζει, αφού ζήτημα είναι αν θα τηρείται ψηφιακό ιστορικό.

Tags
Back to top button