Όπως αναφέρει το newsauto.gr, Χιλιάδες Κινέζικα μεταχειρισμένα που δεν κυκλοφορούν ως καινούργια στην Ευρώπη, ετοιμάζονται να μπουν σε Ευρωπαϊκό έδαφος και μέσω της Ελλάδας. Μάλιστα τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα αυτά που αναμένουν το ευρωπαϊκό διαβατήριο, είναι με κινητήρες εσωτερικής καύσης, δηλαδή βενζίνης και κάποια λιγότερα diesel.
Σημειώστε πως η ζήτηση για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι μεγάλη και αναμένεται να κορυφωθεί από τα επόμενα χρόνια με την απαγόρευση πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Ερντογάν κάνει «άνοιγμα» στην Ευρώπη - Πότε έρχεται Ελλάδα
Η στρατηγική των Κινέζων αποσκοπεί στην εκμετάλλευση αυτής της ζήτησης για μεταχειρισμένα οχήματα, καθώς οι τιμές των καινούργιων αυξάνονται και λόγω των αυστηρότερων κανονισμών εκπομπών ρύπων. Η Ελλάδα λοιπόν δείχνει για αυτούς ιδανική πύλη εισόδου λόγω γεωγραφικής θέσης και κανονιστικών πλαισίων, ενώ γνωρίσουν πολύ καλά ότι η παλαιότητα του στόλου της χώρας μας (17,3 έτη μέσο όρο) θα οδηγήσει σε πολλούς στην αγορά τέτοιων αυτοκινήτων.
Για του λόγου το αληθές, πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο υβριδικό μοντέλο βενζίνης BYD, που δεν πωλείται στην Ευρώπη αλλά σε άλλες αγορές, όπως της Κίνας, έλαβε την πρώτη Έγκριση Τύπου στην χώρα ανοίγοντας μια τεράστια κερκόπορτα στα κινέζικα μεταχειρισμένα.
Τώρα την κατάσταση αυτών των οχημάτων ουδείς θα γνωρίζει, αφού ζήτημα είναι αν θα τηρείται ψηφιακό ιστορικό.