Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

U.S Navy: Ο μισός στόλος πολεμικών πλοίων τύπου LCS κλάσης Independence έχει ρωγμές στο κύτος!

Σύμφωνα με πληροφορίες του Navy Times, (), τις οποίες επιβεβαίωσαν Αμερικανοί αξιωματούχοι, αλλά και έγγραφα του U.S Navy, ο μισός στόλος πολεμικών πλοίων τύπου LCS κλάσης Independence έχει σημαντικά δομικά προβλήματα και ελαττώματα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τις ρωγμές στο κύτος πολλών πλοίων.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να περιορίζονται οι επιχειρησιακές δυνατότητές τους, ενώ τίθενται και ζητήματα ασφαλείας για το πλήρωμα.

Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ δεν έχει διευκρινίσει ποια συγκεκριμένα πλοία LCS έχουν ρωγμές και πως αυτές έχουν προκληθεί, όμως έγγραφα που έλαβε στην κατοχή του το Navy Times αναφέρουν ότι οι υλικές αυτές ζημιές μπορούν να δημιουργηθούν εάν τα πλοία αναπτύσσουν ταχύτητες άνω των 15 κόμβων σε θάλασσες με μέγιστο ύψος κύματος περίπου τα οκτώ πόδια (κατάσταση θαλάσσης 4).

Οι ανησυχητικές αυτές αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας σε μια χρονική συγκυρία κατά την οποία το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ επιδιώκει να παροπλίσει αρκετές LCS λόγω των χρόνιων προβλημάτων και του διαρκώς αυξανόμενου κόστους επισκευής, συντήρησης και υποστήριξης.

Ο εκπρόσωπος της Διοίκησης Ναυτικών Συστημάτων, Alan Baribeau, δήλωσε ότι η υπηρεσία εντόπισε για πρώτη φορά «ρωγμές σε περιοχές υψηλότερης καταπόνησης της δομής» σε πλοία κλάσης «Independence» στα τέλη του 2019, όταν το πρόβλημα έγινε εμφανές στο «Coronado», το δεύτερο πλοίο της κλάσης, που εντάχθηκε σε υπηρεσία το 2014.

 

«Tα 6 από τα 13 πλοία έχουν πρόβλημα»

Τέτοιες ρωγμές ανακαλύφθηκαν έκτοτε σε έξι ακόμα τέτοια πλοία τύπου LCS, σύμφωνα με τον Αμερικανό αξιωματούχο, που αποτελούν σχεδόν το μισό του στόλου 13 πλοίων της κλάσης Independence.

Τα έγγραφα εσωτερικής αλληλογραφίας αναφέρονται επίσης στην περίπτωση του USS Omaha, που τέθηκε σε επιχειρησιακή λειτουργία το 2018 και έκτοτε χρησιμοποιείται για εκπαιδευτικές δραστηριότητες, ως ένα από τα πλοία LCS με ρωγμές στην κύρια κατασκευή του, το οποίο έπρεπε να πλέει με χαμηλές ταχύτητες για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να προκληθούν και άλλες ζημιές στο πλοίο.

Μάλιστα υπήρξε και διαταγή ώστε το USS να μην ξεπεράσει ταχύτητα μεγαλύτερη των 15 κόμβων σε «κατάσταση θαλάσσης 4»

Για παράδειγμα, το «Omaha», ένα πλοίο αξίας $ 440 εκατομμυρίων που εντάχθηκε σε υπηρεσία το 2018-έκτοτε έχει μετατραπεί σε εκπαιδευτικό σκάφος-είναι ένα από τα πλοία που υφίστανται τέτοιες ρωγμές. Σύμφωνα με προσωρινή πάγια εντολή, που εκδόθηκε από τη διοίκηση του «Omaha» στις 8 Ιουλίου 2021 και έχει στην κατοχή του το «NavyTimes», το πλοίο λειτουργούσε υπό «περιορισμούς ταχύτητας και κατάστασης θαλάσσης» προκειμένου να «περιορίσει τη διάδοση των ρωγμών». Η διαταγή απαγορεύει στο «Omaha» να ταξιδεύει με ταχύτητα μεγαλύτερη από 15 κόμβους σε κατάσταση θαλάσσης 4, δηλαδή με μέγιστο ύψος κύματος 8,2 πόδια.

Η ίδια διαταγή απαγορεύει στο πλοίο να δραστηριοποιείται σε οποιαδήποτε κατάσταση θαλάσσης άνω της κατηγορίας 4!

Tags
Back to top button