Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Το νέο Hypercar της Mercedes... θυμίζει κάτι από φόρμουλα!

Πρακτικά πρόκειται για ένα σύστημα που προέρχεται από την Formula 1 και χρησιμοποιεί έναν τούρμπο κινητήρα 1,6 λίτρων V6 που συνεργάζεται με 4 ηλεκτρικά μοτέρ. Έτσι, η συνολική απόδοση στην έκδοση παραγωγής θα ανέλθει τουλάχιστον στους 1.000 ίππους και η τιμή του μοντέλου θα τοποθετηθεί στα 2,4 εκατ. ευρώ. Όπως αποκάλυψε η εταιρεία σε ανθρώπους του Τύπου, το αμάξωμα του hypercar θα είναι κατασκευασμένο στο μεγαλύτερο μέρος από ανθρακόνημα και οι ρυθμίσεις του μοτέρ θα είναι κάπως ηπιότερες σε σύγκριση με αυτά που γνωρίζουμε από την F1.

Ο κόφτης του κινητήρα θα μπει στις 11.000 σ.α.λ. (2.500 πιο κάτω σε σχέση με την W08) και η απόδοση του θερμικού μοτέρ θα ανέλθει στα 750 άλογα περίπου. Οι υπόλοιποι 250 ίπποι θα προέλθουν από τους ηλεκτροκινητήρες και θα «μοιράζονται» μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Παράλληλα, το μοντέλο θα μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 16 χιλιόμετρα. Τέλος, να σημειώσουμε ότι η εταιρεία προτίθεται να κατασκευάσει το “Project One” σε 275 μονάδες. 

Tags
Back to top button