Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το Μετρό πάει... Γλυφάδα και αλλάζει τα Νότια Προάστια - Πού θα κατασκευαστούν οι νέοι σταθμοί

Σε φάση κατασκευής βρίσκεται πλέον η Γραμμή 4 του Μετρό, η οποία θα περνάει από νευραλγικές περιοχές της πρωτεύουσας, διευκολύνοντας σε θεαματικό βαθμό τις μετακινήσεων των κατοίκων τους, σύμφωνα με το .

Εκτός, όμως, από τη Γραμμή 4 -το μεγαλύτερο συγκοινωνιακό έργο που υλοποιείται στη χώρα- στο χαρτοφυλάκιο της Ελληνικό Μετρό και του Υπουργείου Υποδομών συνεχίζουν να έχουν περίοπτη θέση και κάποια άλλα έργα που αφορούν επεκτάσεις υφιστάμενων γραμμών, με προεξέχουσα αυτή της Γραμμής 2 προς το Ίλιον.

Για το έργο ήδη έχει έχουν υποβληθεί τέσσερις προσφορές από τα σχήματα ΤΕΡΝΑ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM και ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ενώ προς τα τέλη φθνινοπώρου αναμένεται να εκκινήσει και η β’ φάση του διαγωνισμού με την κατάθεση δεσμευτικώ οικονομικών προσφορών.

Αμερικανικά ΜΜΕ: Ο ρωσικός στρατός ετοιμάζεται να εισβάλει στο Κουπιάνσκ- Έλλειψη συστημάτων αποναρκοθέτησης- Πέντε νάρκες ανά τετραγωνικό μέτρο!

Εκτός, όμως, από τα Δυτικά, η Γραμμή 2 αναμένεται να επεκταθεί σε μεταγενέστερο χρόνο και προς τα Νότια Προάστια της Αθήνας και συγκεκριμένα στη Γλυφάδα. Πρόκειται, βέβαια, για μια επέκταση που μολονότι βρίσκεται στα έργα προς υλοποίηση, απαιτεί μελετητική ωρίμανση και ως εκ τούτου δύσκολα θα δούμε εργοτάξια μέσα στα επόμενα χρόνια.

Τον Απρίλιο του 2021 είχε ολοκληρωθεί συγκοινωνιακή μελέτη που κατέδειξε ότι η βέλτιστη χάραξη θα έχει μήκος 4,5 χλμ., με τρεις σταθμούς. Ο πρώτος θα βρίσκεται στην Άνω Γλυφάδα και θα βρίσκεται κάτω από την Πλατεία Μακεδονίας, ο δεύτερος στη συμβολή της Βουλιαγμένης με τη Γρηγορίου Λαμπράκη και ο τρίτος και τελευταίος στην πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου στη Γλυφάδα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω επέκταση έχει παραμείνει για πολλά χρόνια στον «πάγο», αλλά πλέον δείχνει να μπαίνει σε σειρά προτεραιότητας λόγω και της υλοποίησης του The Ellinikon, μιας από τις μεγαλύτερες επενδύσεις αστικής ανάπτυξης στην Ευρώπη.

Η Γραμμή 2 είχε βρεθεί στο προσκήνιο και το 2013 όταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε παρέμβασή του στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, είχε προαναγγείλει την εκκίνηση των μελετών, οι οποίες ωστόσο δεν προχώρησαν.

Tags
Back to top button