Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Το λογότυπο των McDonald's «κρύβει» ερωτικό υπονοούμενο που κανείς σχεδόν δε γνωρίζει

Tα McDonald's είναι γνωστά για το γρήγορο φαγητό που προσφέρουν ,αλλά λίγοι ξέρουν τι συμβολίζει το λογότυπο τους!

Ποια είναι όμως η ιστορία και πως δημιουργήθηκε το διάσημο σύμβολο της εταιρείας;

Η φωτεινότητα που εκπέμπει το κίτρινο και το κόκκινο χρώμα και επομένως το γεγονός ότι διακρίνονται εύκολα από μεγάλη απόσταση είναι αυτό που τα κάνουν να ξεχωρίζουν.

Τα συναισθήματα που προκαλούν με έντονο τρόπο είναι η αισιοδοξία, η διαύγεια και η ζεστασιά. Μια από τις γνωστές εφαρμογές των συγκεκριμένων χρωμάτων είναι και στο λογότυπο των McDonald's

Ο σχεδιαστής των πρώτων εστιατορίων McDonald's, είχε την ιδέα να εξοπλίσει τα κτίρια με δύο μεγάλες χρυσές καμάρες. Αυτά τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά έγιναν σύντομα το σύμβολο του γρήγορου φαγητού.

Αργότερα, η εταιρεία ήθελε να εγκαταλείψει το λογότυπο, αλλά ο ψυχολόγος Λούις Τσέσκιν έπεισε τη διοίκηση να τα διατηρήσει. Υποστήριξε ότι αυτό το σύμβολο έμοιαζε με ανάποδη εικόνα θηλυκών μαστών και έτσι, υπενθύμιζε στους ανθρώπους την ανέμελη παιδική τους ηλικία.

Tags
Back to top button