Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Το απόλυτο! Ακούστε μια Ferrari 250 GTO να φτάνει στο όριο (βίντεο)

Η 250 GTO (το GTO για το Gran Turismo Omologato) πρόκειται για ένα αγωνιστικό GT που κατασκευάστηκε από το 1962 έως το 1964, προκειμένου η Ferrari να πάρει ομολογκασιόν για την κατηγορία Group 3 Grand Touring Car.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 3λιτρος V12  που αποδίδει 300 ίππους και συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο dog-leg -1η πίσω αριστερά. Μπορεί οι ίπποι να μην ακούγονται πολλοί σήμερα, αλλά εκείνη την εποχή επρόκειτο για κορυφαία απόδοση. Εάν δε συνυπολογίσει κάποιος το βάρος των 880 kg, ότε μιλάμε για κάτι λιγότερο από τρία κιλά ανά ίππο.

Κατασκευάστηκαν μόνο 36 τέτοια αυτοκίνητα (33 Σειρά Ι και τρία Σειρά ΙΙ) –υπήρξαν και τρία ακόμη με την ονομασία 330 GTO. Είχε φαρδύτερα πίσω φτερά για να χωρούν μεγαλύτεροι τροχοί και μεγαλύτερο μοτέρ.  Της «δικιάς μας» Ferrari 250 GTO το νούμερο του σασί της είναι το 5571 και είναι από τα πρώτα κομμάτια της Σειράς Ι που βγήκαν στην παραγωγή, όπου στη συνέχεια εκσυγχρονίστηκε με το αμάξωμα της Σειράς ΙΙ.

Ο ιδιοκτήτης που βλέπουμε να την οδηγεί στο video δεν φαίνεται να αγχώνεται μήπως καταστρέψει ένα εξαιρετικής σπανιότητας κλασικό αυτοκίνητο. Ούτε πτοείται από την εξαιρετική σπανιότητα του αυτοκινήτου και την αμύθητη αξία του στο χρηματιστήριο των κλασικών. Οδηγεί στη Ολλανδία, στην πίστα του Zandvoort, μια εξαιρετικά τεχνική πίστα με 13 στροφές. Τελευταία φορά έγινε εκεί αγώνας F1 το 1985, τον οποίο κέρδισε ο Niki Lauda με McLaren MP4/2B. Δεύτερος με διαφορά 0,2” τερμάτισε ο Alain Prost.

Πηγή: Mιχάλης Γεωργιάδης,

Tags
Back to top button