Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Τί γίνεται αν σκάσει το ελαστικό μιας Porsche 997 GT2 στα 330 χλμ/ώρα; (βίντεο)

Τι γίνεται αν σκάσει το ελαστικό του αυτοκινήτου στα 330 χλμ/ώρα; Πως αντιδρά το αυτοκίνητο και πως μπορεί να αντιδράσει ένας οδηγός;

Ο οδηγός της Porsche 997 GT2 που καταγράφεται στο βίντεο ήταν αρκετά τυχερός. Όπως βλέπουμε στο βίντεο από το κανάλι του YouTube, GTBOARD.com, o οδηγός κινείται με την GT2 στην autobahn με ταχύτητα, περίπου 330 χλμ., όταν ξαφνικά σκάει το πίσω ελαστικό, αλλά πιθανότατα, επειδή το αυτοκίνητο ήταν στην ευθεία, ο οδηγός κατάφερε να το ακινητοποιήσει. Η κατάληξη πιθανώς να ήταν διαφορετική φυσικά, αν είχε υπάρξει πρόβλημα στο μπροστινό ελαστικό.

Δείτε το βίντεο:

Tags
Back to top button