Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Σοκαριστική ανακοίνωση των αντιεξουσιαστών για την επίθεση στο Α.Τ. Πάτρας: «Δυστυχώς ο μπάτσος απέφυγε τα χειρότερα…»

Την ευθύνη για την επίθεση με οκτώ βόμβες στο Αστυνομικό Μέγαρο της Πάτρας ανέλαβε ομάδα αντιεξουσιαστών με ανάρτησή της σε γνωστή ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου. 

Η επίθεση έγινε τα ξημερώματα της Κυριακής, ενώ από την ανάρτηση προκύπτει ότι ήθελαν να προκαλέσουν βλάβη στον φρουρό. «Από την έφοδο μας, το ένα φυλάκιο τυλίχθηκε στις φλόγες, με τον σκοπό δυστυχώς να αποφεύγει τα χειρότερα, ενώ παράλληλα καταστράφηκαν υπηρεσιακά οχήματα», αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους. 

Η ομάδα αντιεξουσιαστών επισημαίνει ότι στόχος τους είναι οι αστυνομικοί. «Τους μπάτσους έχουμε κάθε λόγο να τους χτυπάμε με την παραμικρή ευκαιρία.Οι μπάτσοι είναι αυτοί που θα συλλάβουν, θα στερήσουν την ελευθερία ανθρώπων και θα οδηγήσουν κόσμο στη φυλακή», αναφέρουν, ενώ εκδηλώνουν αλληλεγγύη στους κρατούμενους αγωνιστές. 

Αναλυτικά, η ανάρτηση ευθύνης αναφέρει: 

«ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ Α.Τ. ΠΑΤΡΑΣ

Ξημερώματα 6/5 επιτεθήκαμε συντονισμένα και αιφνιδιαστικά στο κεντρικό Α.Τ. της Πάτρας στην Ερμού. Από την έφοδο μας, το ένα φυλάκιο τυλίχθηκε στις φλόγες, με το σκοπό δυστυχώς να αποφεύγει τα χειρότερα, ενώ παράλληλα καταστράφηκαν υπηρεσιακά οχήματα.Φυσικά,όλοι αποχωρήσαμε ασφαλείς,αποδεικνύοντας πως η πρακτική της επίθεσης με την κατάλληλη επιχειρησιαη ετοιμότητα και οργάνωση δεν είναι τελειωμένη υπόθεση.

Τους μπάτσους έχουμε κάθε λόγο να τους χτυπάμε με την παραμικρή ευκαιρία.Οι μπάτσοι είναι αυτοί που θα συλλάβουν,θα στερήσουν την ελευθερία ανθρώπων και θα οδηγήσουν κόσμο στη φυλακή.Είναι αυτοί που με τη δύναμη του όπλου,μάζας και κράτους έχουν το δικαίωμα να παραμονεύουν σαν μόνιμος φόβος πάνω από το κεφάλι σου και να σε κρίνουν,ενώ την ίδια στιγμή με αφετηρία τη στενή ηθική του νόμου διαχέουν στο κοινωνικό σώμα ταμπέλες όπως, παράνομος, εγκληματίας, απροσάρμοστος.Όταν σου μιλάει μπάτσος,σου μιλάει ο νόμος.Εκεί συνίσταται η μεγαλύτερη κατάντια,καθώς με το νόμο ούτε κουβέντα μπορείς να κάνεις,ούτε ισότητα υπάρχει.Και τότε η σύγκρουση επιβάλλεται.

Από μεριάς τους,όλα αυτά γίνονται στο όνομα της δημοκρατίας και της επίπλαστης ειρήνης σε μία κοινωνία ζωσμένη στη βία,τη στέρηση, την υποταγή και την αλόγιστη υπερκμετάλλευση και ισοπέδωση του αθώου οικοσυστήματος.Σε αυτήν την ανθρώπινη παραφύση,ως αναρχικοί,νιώθουμε προσωπικό χρέος να τηρούμε σχέση απόλυτου μίσους και απόλυτης εχθρικότητας.Απέναντι στο μπάτσο αλλά και σε όσους θέλουν,καλούν,επιβραβεύουν και συνεργάζονται με την αστυνομία. Καμία ανοχή στους μπάτσους καμία ανοχή στους ρουφιάνους. Ραντεβού στο δρόμο με την ανθρωπότητα της κανονικότητας και μαζοποίησης που σκοτώνει το Ζακ και κάθε Ζακ.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ με άρωμα σκορπιού 

σύντροφοι που συμμετείχαν στην επίθεση

ΥΓ Κάθε Κοινωνία έχει την ενημέρωση που της αξίζει.Πάντα ψέμματα πάντα προπαγάνδα πάντα ρουφιανιές.»

Tags
Back to top button