Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Σε εγκατάλειψη σε κροατικά ναυπηγεία δύο περιπολικά του ΛΣ

Εγκαταλελειμμένα στις εγκαταστάσεις των κροατικών ναυπηγείων «MONTMONTAZA – GREBEN d.o.o.» στην πόλη  Vela Luka είναι τα δύο από τα τέσσερα υπολειπόμενα ταχύπλοα σκάφη τύπου POB-24G που είχε παραγγείλει το 2014 το Λιμενικό Σώμα.

Τα σκάφη με τους κωδικούς ΛΣ619, ΛΣ620 βρίσκονται σε ημιτελή κατάσταση στους εσωτερικούς χώρους του κροατικού ναυπηγείου, μετά την ακύρωση της σχετικής παραγγελίας την περασμένη Άνοιξη (28 Μαρτίου 2016) ύστερα από εισήγηση της Επιτροπής Αξιολόγησης των Αποτελεσμάτων των Τακτικών Διαγωνισμών του Λιμενικού Σώματος, λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το κροατικό ναυπηγείο.

Τα σκάφη βρίσκονται σε ημιτελή κατάσταση και εκτιμάται ότι η ναυπήγηση τους έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό περίπου 60-70%, αφού όπως φαίνεται αυτό που απέμενε ήταν η εγκατάσταση των υποσυστημάτων στα δύο πλοία.

Η αρχική παραγγελία αφορούσε την ναυπήγηση 6 σκαφών τύπου POB-24G έναντι 13.387.998 ευρώ. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείτο κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων και κατά 25% από εθνικούς πόρους.

Από τα έξι σκάφη τα δύο παραδόθηκαν στις αρχές του Φεβρουαρίου του 2015 και στα τέλη του Αυγούστου του 2015 αντίστοιχα.

Λίγες εβδομάδες μετά την επίσημη παράδοση του δεύτερου σκάφους στις ελληνικές Αρχές (27 Αυγούστου 2015), η «MONTMONTAZA – GREBEN d.o.o.»  κήρυξε πτώχευση, δηλώνοντας ανίκανη να ολοκληρώσει τη συμφωνία με το Ελληνικό κράτος.

Tags
Back to top button