Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης της Google είναι ικανό να νικάει ανθρώπους στο πινγκ πονγκ!

Η Google DeepMind μόλις παρουσίασε ένα ρομπότ που είναι ικανό να νικήσει ερασιτέχνες ανθρώπινους παίκτες στο πινγκ πονγκ! Σύμφωνα με το σχετικό preprint paper που αναρτήθηκε στις 7 Αυγούστου, το ρομπότ αυτό αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για τον συνδυασμό της τεχνητής νοημοσύνης με τη φυσική ρομποτική, αφού μετά από 40 χρόνιας κυριαρχίας των ανθρώπων στο συγκεκριμένο άθλημα, πλέον η τεχνολογία φαίνεται να μας φτάνει.

Η επιτραπέζια αντισφαίριση, σε αντίθεση με πιο στρατηγικά παιχνίδια όπως το σκάκι, είναι μια πραγματική δοκιμασία τόσο της πνευματικής όσο και της σωματικής επιδεξιότητας, καθιστώντας την μια δημοφιλή επιλογή για τη δοκιμή της ρομποτικής. Οι μηχανικοί της Google δημιούργησαν ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης συλλέγοντας πρώτα λεπτομερή δεδομένα για το πώς κινείται μια μπάλα του πινγκ πονγκ, όπως η θέση, η περιστροφή και η ταχύτητά της. Στη συνέχεια, εκπαίδευσαν την τεχνητή νοημοσύνη σε εικονικές προσομοιώσεις, διδάσκοντάς την τις βασικές δεξιότητες όπως η επιστροφή των σερβίς και η εκτέλεση διαφόρων χτυπημάτων. Μόλις η τεχνητή νοημοσύνη ήταν έτοιμη, συνδυάστηκε με έναν ρομποτικό βραχίονα που μπορούσε να κινείται γρήγορα και με ακρίβεια και αμέσως το σύστημα τέθηκε σε δοκιμασία εναντίον ανθρώπινων παικτών.

 

Τα αποτελέσματα ήταν πολύ εντυπωσιακά, αλλά δεν έφεραν επανάσταση. Τουλάχιστον όχι ακόμη. Αναλυτικότερα, το ρομπότ διαγωνίστηκε εναντίον 29 ανθρώπινων παικτών που κυμαίνονταν από αρχάριους έως προχωρημένους. Κατάφερε να κερδίσει το 45% των αγώνων του συνολικά, νικώντας όλους τους αρχάριους και το 55% των ενδιάμεσων παικτών. Ωστόσο, όταν έπρεπε να αντιμετωπίσει τους πιο έμπειρους ανταγωνιστές, το ρομπότ δεν μπόρεσε να ακολουθήσει και δεν κατάφερε να εξασφαλίσει ούτε μια νίκη εναντίον οποιουδήποτε από τους προχωρημένους παίκτες. Έτσι, ενώ το ρομπότ παρουσιάζει καλές ερασιτεχνικές επιδόσεις, δεν είναι ακόμα έτοιμο να κυριαρχήσει στο άθλημα.

Λύθηκε το μυστήριο της χαμένης Ατλαντίδας; Υποβρύχιο ρομπότ ανακάλυψε την θρυλική πόλη;

Προς το παρόν, οι ανθρώπινοι παίκτες μπορούν να μείνουν ήσυχοι λοιπόν, γνωρίζοντας ότι εξακολουθούν να έχουν το πάνω χέρι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η εμπειρία δεν ήταν διασκεδαστική - πολλοί από τους συμμετέχοντες απόλαυσαν την πρόκληση του παιχνιδιού ενάντια στο ρομπότ και εξέφρασαν ενδιαφέρον για μελλοντικές αναμετρήσεις. Βέβαια, καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη συνεχίζει να βελτιώνεται, μάλλον είναι θέμα χρόνου να αλλάξει η ισορροπία…

 

Tags
Back to top button