Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Πώς κατασκευάζεται μια λιμουζίνα - Καρέ-καρέ όλα τα στάδια (βίντεο)

Μπορεί να έχετε μπει σε μια λιμουζίνα, μπορεί και όχι. Αλλά πιθανότατα θα έχετε αναρωτηθεί πώς φτιάχνονται.

H Limoland είναι μια γνωστή αμερικανική εταιρεία κατασκευής λιμουζίνων και θέλησε να δείξει σε βίντεο τον τρόπο κατασκευής του.

Όλα ξεκινούν από ένα απλό αυτοκίνητο. Οι εργαζόμενοι το κόβουν στη μέση με παλινδρομικό πριόνι, αφού πρώτα έχουν αφαιρέσει το εσωτερικό του, μαζί με όλα τα εξαρτήματα. Στη συνέχεια απομακρύνουν το πίσω μέρος και το τοποθετούν ακριβώς στο σημείο όπου θα φτάσει η λιμουζίνα.

Κατόπιν, εισάγουν σιδερένιες ράβδους από χάλυβα στο μπροστινό και στο πίσω μέρος. Μετρούν το μήκος των σιδηροτροχιών για να βεβαιωθούν πως το πλαίσιο είναι τετράγωνο και πως τα δύο μισά βρίσκονται στην σωστή απόσταση μεταξύ τους. Στην συνέχεια, ένας εργαζόμενος τα συγκολλά και μετά τοποθετείται τον σωλήνα του συστήματος μετάδοσης κίνησης της εξάτμισης και τον συγκολλά κι αυτόν. Τοποθετούν το πάτωμα, το οποίο είναι φτιαγμένο από γαλβανισμένο χάλυβα και το συγκολλούν. Μετά βάζουν τις ράγες της οροφής. Βάζουν και τις ράγες τις οροφής και μετά έναν κάθετο πλευρικό στύλο σε κάθε μεριά. Μπαίνει η οροφή από γαλβανισμένο ατσάλι και μετά το μπαρ στο εσωτερικό της λιμουζίνας.

Ακολουθεί το εξωτερικό πλαίσιο του αμαξώματος και μετά βάφεται το εξωτερικό μέρος με τρεις στρώσεις χρώματος και άλλες δύο στρώσεις προστατευτικής επικάλυψης. Μόλις στεγνώσει, μπαίνουν τα παράθυρα κι ένας άλλος εργαζόμενος ψεκάζει με ειδικό τσιμέντο στην οροφή της λιμουζίνας, για να μπει το βινύλιο. Το κολλά και κόβει ότι περισσεύει. Μετά, μπαίνουν τα δερμάτινα καθίσματα και συνδέονται όλα τα ηλεκτρικά συστήματα. Προστίθεται και η οθόνη τηλεόρασης, μπαίνει το χαλί και ελέγχεται το σύστημα φωτισμού ντίσκο.

Μέσα σε μόλις 21 ημέρες, ένα απλό αυτοκίνητο μετατρέπεται σε μια πολυτελή λιμουζίνα!

Tags
Back to top button