Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Πρώτη δοκιμή του νέου Polo 6ης γενιάς στο δρόμο για την πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδος

Η πανελλαδική παρουσίαση του νέο VW Polo έγινε στο Ναύπλιο. Μόλις ένα μήνα μετά την πανευρωπαϊκή  παρουσίαση στο Αμβούργο.  Η ελληνική αντιπροσωπεία ποντάρει πολλά στο νέο Polo και στην πανελλαδική παρουσίαση ήταν σύσσωμη η ηγεσία, τόσο στην press conference που έγινε στο κατάστημα Volkswagen στο Μαρούσι, όσο και στο Ναύπλιο.

Πριν ξεκινήσουμε για το Παλαμήδι και το Μπούρτζι  και πριν ακόμη γνωρίσουμε οδηγικά το αυτοκίνητο, ο εμπορικός διευθυντής της VW στην Ελλάδα Θανάσης Κονιστής έκανε την παρουσίαση του Polo 6ης γενιάς.

Το πρώτο Polo παρουσιάσθηκε πριν από 42 χρόνια.Το Polo 5ης γενιάς κυκλοφορούσε από το 2009 έως σήμερα.

 

Το Polo 6ης γενιάς μοιάζει πολύ με Golf. Οι σχεδιαστές θα πρέπει να το είχαν ως πρότυπο. Βασίστηκαν πάνω στην πλατφόρμα MQB Α0 του Ομίλου Volkswagen. Σε σχέση με το προηγούμενο Polo 5ης γενιάς είναι μεγαλύτερο κατά 81 χιλιοστά ( 4,053 μ)  και το μεταξόνιό του κατά 94 χιλιοστά ( 2,564 μ). Οι  τροχοί είναι τώρα τοποθετημένοι πιο κοντά στο μπρος και το πίσω μέρος, δίνοντας στο αυτοκίνητο σπορ εμφάνιση γεμάτη δυναμισμό. Το Polo είναι τώρα 69 χιλιοστά πλατύτερο (1.751 χλστ. πλάτος). Το ύψος του έχει μειωθεί κατά 7 χιλιοστά (1,446 χλστ).

Όπως είπε ο Θανάσης Κονιστής, η νέα σχεδιαστική φόρμα  φέρει την ονομασία «οριζόντια αρχιτεκτονική». Σημαντικό είναι ότι οι  σχεδιαστές του εσωτερικού χώρου ξεκίνησαν  από το μηδέν. Διέγραψαν  κάθε τι από την κάθετα προσανατολισμένη διάταξη του ταμπλό του προηγούμενου μοντέλου και ανέπτυξαν μια τολμηρή οριζόντια αρχιτεκτονική.

Έκαναν επαναστατικές αλλαγές και εστίασαν  στη ανάπτυξη των ψηφιακών απεικονίσεων και χειριστηρίων και στη συνδεσιμότητα. Πλήρως αναμορφωμένη είναι η  κεντρική κονσόλα. Η  έγχρωμη οθόνη αφής είναι αρκετά μεγάλη. Ξεκινάει από 6,5 και φτάνει τις 8 ίντσες. Οι σχεδιαστές έδωσαν  σωστή  κλήση  που είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό για να διακρίνει καλύτερα  τα γραφικά.

Κάτι που ενδιαφέρει περισσότερο  τη νεότερη γενιά οδηγών είναι η συνδεσιμότητα   μέσω MirrorLink Android Auto και Apple CarPlay, η ασύρματη φόρτιση για smartphones  και το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. Φυσικά θα ενθουσιαστούν οι φίλοι της τεχνολογίας με το  νέο Active Info Display. Ένα σύστημα που ανεβάζει τα υψηλής ποιότητας γραφικά του (133 dpi / ανάλυση 1.280 x 480).

Πολύ καλό είναι και το σύστημα που ο οδηγός μπορεί από το πολυλειτουργικό τιμόνι να διαλέξει ανάμεσα σε τρεις βασικές διαρθρώσεις απεικόνισης, χρησιμοποιώντας το κουμπί «View button».

Οι εκδόσεις είναι τέσσερις. Η τιμή της βασικής έκδοσης με κινητήρα  1.0 MPI 75PS Trendline ξεκινάει από τα 13.400 ευρώ. Ακολουθεί η  πιο πλούσια η Comfortline και για τους πιο απαιτητικούς η  Highline. Εδώ υπάρχει και μια άλλη έκδοση για τους φίλους της καλής μουσικής. Η έκδοση αυτή λέγεται  Beats και έχει με ηχοσύστημα 300 Watt.

Το νέο Polo με τον 1.6 TDI SCR DSG 95PS Highline είναι το πιο ακριβό μοντέλο  με  20.100 ευρώ.

Εσωτερικά

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου επικρατεί το μαλακό πλαστικό. Εργονομικά το αυτοκίνητο είναι μελετημένο με κύριο σκοπό τη μικρότερη απόσπαση προσοχής του οδηγού. Αν και οι εμπορικοί  διευθυντές σε κάθε εταιρία δίνουν έμφαση στη γκάμα των χρωμάτων, εμείς το προσπερνάμε αφού στην επιλογή ενός αυτοκινήτου άλλα είναι αυτά που πρέπει να προσέχουν οι αγοραστές. Στην περίπτωση του Polo υπάρχουν συνολικά 14 διαφορετικές αποχρώσεις.

Το Polo «φοράει» οκτώ  κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.  Για την  Ελλάδα υπάρχει ο γνωστός  τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός με 1000 cc που αποδίδει  75 ίππους και ο κινητήρας  1000 cc , υπερτροφοδοτούμενος  τρικύλινδρος TSi . Εδώ υπάρχουν δύο εκδόσεις. Ένας αποδίδει  95 ίππους και ένας άλλος και 115 ίππους. Όπως είπαν από την ελληνική εταιρία υπάρχει πρόβλεψη να έρθει και ο 1.5 TSi  ACT (Active Cylinder Management) που θα αποδίδει 150 ίππους. Ο κινητήρας αυτός θα έχει το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.

Υπάρχει ακόμη μια πρόταση από την VW για το Polo 6ης γενιάς. Όποιος θέλει μπορεί να αγοράσει το αυτοκίνητο που θα έχει κάτω από το καπό του έναν κινητήρα 1000 cc TGI. Ο κινητήρας αυτός θα αποδίδει 90 ίππους και θα κινείται και με φυσικό αέριο.

Για τους γρήγορους οδηγούς, αυτούς που αδιαφορούν  για την κατανάλωση της βενζίνης θα υπάρχει από τις αρχές του 2018 και το  Polo GTI  με  δίλιτρο TSI βενζινοκινητήρα που θα αποδίδει 200 ίππους.

Εκτός από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις υπάρχει   και ένας πετρελαιοκινητήρας  1.6  TDI  που αποδίδει  95 ίππους.

Οι  κινητήρες του νέου Polo συνδυάζονται με σύστημα Start/Stop. Το  αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG προσφέρεται με τους κινητήρες που έχουν ισχύ άνω των 95 ίππων.

Εξοπλισμός

Ας δούμε όμως πόσο πλούσιο είναι το νέο Polo ακόμη και με το  βασικό εξοπλισμό στην έκδοση  Trendline. Έχει σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με City Emergency Braking [Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης], σύστημα αναγνώρισης πεζών [Pedestrian monitoring], Multi-collision Brake (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), πολυλειτουργικό τιμόνι,σύστημα Infotainment Composition Color, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, Coming Home / Leaving Home, Hill Hold Assist , LED φώτα ημέρας & LED φωτισμός πινακίδας κυκλοφορίας, ένθετα διακοσμητικά, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω.

Στην αμέσως επόμενη έκδοση  Comfortline υπάρχουν ζάντες αλουμινίου "Seyne" διαστάσεων  5,5J x 15, εξωτερικοί καθρέφτες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι, κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός, Cruise Control, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, διπλό δάπεδο χώρου αποσκευών, θήκες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.

Τέλος η έκδοση Highline εξοπλίζεται επιπρόσθετα με  ζάντες αλουμινίου "Torsby" διαστάσεων  6,5J x 16, Adaptive Cruise Control, πίσω φωτιστικά σώματα LED,Sport comfort καθίσματα εμπρός,Κρυφός εσωτερικός φωτισμός Ambient, Air Care (Αυτόματος κλιματισμός.

Η έκδοση BEAT είναι αυτή με το  ηχοσύστημα 300 watt από τον θρυλικό κατασκευαστή ηχοσυστημάτων ‘Beats’ (του Dr. Dre). Η έκδοση αυτή έχει ζάντες αλουμινίου "Torsby" διαστάσεων  6,5J x 16 , λογότυπα beats στις μεσαίες κολόνες, τηλεχειριζόμενο κλείδωμα beats, σήμα beats στις γρίλιες των ηχείων , κεντρική επιφάνεια του ταμπλό σε χρώμα Velvet Red, αυτοκόλλητα στο καπό και στην οροφή , επενδύσεις στο κατώφλι των εμπρός θυρών με λογότυπου "beatsaudio", ηχοσύστημα Beats που συμπεριλαμβάνει το ράδιο Composition Colour με οθόνη έναρξης Beats και χωριστό  subwoofer (ισχύς συστήματος: 300 watt), Sport καθίσματα εμπρός σε συνδυασμό ύφασμα / δέρμα και λογότυπο "beats" στις πλάτες των καθισμάτων, εξωτερικά χρώματα.

Πριν ξεκινήσουμε για το Ναύπλιο μπήκαμε τέσσερα άτομα στο Polo. Οι δύο πίσω αρκετά ψηλοί. Δεν δυσανασχέτησαν ούτε για τους χώρους στα πόδια αλλά ούτε για τα κεφάλια τους. Αυτό οφείλεται στο μεγαλύτερο μεταξόνιο. Οι χώροι για τα πόδια των πίσω επιβατών αυξήθηκαν κατά  92 χλστ.. Ικανοποιητικός ακόμη είναι ο «αέρας» ανάμεσα στα κεφάλια τους και στην οροφή.

Το πορτμπαγκάζ είναι του νέου Polo, θεωρείται από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία. Προσφέρει από 355 έως 1.125 λίτρα. Και φυσικά κάτω από το πορτ παγκάζ υπάρχει για τα Polo που έρχονται στην Ελλάδα η κλασική ρεζέρβα. Και το αναφέρουμε γιατί στην Ελλάδα, οι Έλληνες δεν θέλουν το μικρό κιτ για επιδιόρθωση του ελαστικού αλλά κανονική  ρεζέρβα.

Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε για 300 χιλιόμετρα ήταν η έκδοση BEAT. Αν και τρικύλινδρο  δεν έχει κραδασμούς. Στις επιταχύνσεις ο κινητήρας γίνεται κάπως πιο τραχύς. Το τράβηγμα του είναι καλό . Η ροπή των 175 Nm εμφανίζεται από τις 2.000-3.000 σ.α.λ.

Το ταξίδι είναι άνετο. Δεν  κουράζεσαι ούτε όταν  οδηγείς ούτε όταν βρίσκεσαι στη θέση του συνοδηγού. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα  γίνεται σε 10,8 δευτ., και  η τελική ταχύτητα  σύμφωνα με τις εργοστασιακές  μετρήσεις είναι 187 χλμ./ώρα.

Εκεί που μας το επέτρεψαν οι συνθήκες φτάσαμε μέχρι τα 170 χιλιόμετρα.  Το νέο Polo έχει καλή ποιότητα κύλισης με  χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο. Σταθερό στο δρόμο, αρκετά  προβλέψιμο ακόμη και στις γρήγορες στροφές. Κάτι που το διαπιστώσαμε στις στροφές των Δαρδανελίων.

Το Polo έρχεται με 5άρι σασμάν ή με αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Αυτό που οδηγήσαμε είχε μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Αν και έχει σωστή κλιμάκωση θα θέλαμε να είχε 6άρι σασμάν.

Η επίσημη εργοστασιακή μέτρηση στην κατανάλωση είναι 4,4 λίτρα/100 χλμ. Οι  εκπομπές C02 101 γρ./χλμ., Εuro 6). Εμείς ξεπεράσαμε τα 6.2 στα 100 χιλιόμετρα αλλά θα πρέπει να διευκρινίσουμε  ότι δεν κάναμε οικονομική οδήγηση.

Το αυτοκίνητο μας άρεσε, Απευθύνεται στον μοντέρνο οικογενειάρχη. Σωστά λοιπόν ελπίζει η VW ότι με το νέο Polo θα πετύχει ακόμη μεγαλύτερες πωλήσεις.

Tags
Back to top button