Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Πόσο θα κοστίζει το Αθήνα - Ιωάννινα με τα νέα διόδια

Δείτε αναλυτικά πόσο θα κοστίζει ένα ταξίδι Αθήνα - Ιωάννινα με τα νέα διόδια

Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι μειώνουν τον χρόνο και την απόσταση, αλλά αυξάνουν και το κόστος.

Το στοίχημα ολοκλήρωσής τους μέχρι τα τέλη Μαρτίου έχει ήδη χαθεί και όλα δείχνουν ότι θα παραδοθούν στο σύνολό τους, μέσα στο καλοκαίρι.

Το Πάσχα, για το οποίο μιλά συνεχώς το τελευταίο διάστημα ο Υπουργός Υποδομών, στην Ιόνια Οδό, θα προσθέσει μόνο μερικά χιλιόμετρα.. Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι θα αποδοθεί το τμήμα της Γαβρολίμνης ενώ τα μέτωπα στο Μενίδι και στο βόρειο τμήμα (Αβγό- Εγνατία) μένουν ανοιχτά..

Ημιτελή τμήματα θα υπάρχουν και στην Ολυμπία Οδό, τον δρόμο δηλαδή Ελευσίνας- Κορίνθου- Πατρών.. Την πολύπαθη εθνική.

Έτσι οι οδικοί άξονες, οι οποίοι ξεκίνησαν το 2007 με την υπογραφή των συμβάσεων, δέκα χρόνια μετά και ύστερα από πολλές περιπέτειες, φτάνουν στο τέλος τους. Καταληκτική ημερομηνία είναι ο Αύγουστος και τότε αναμένεται να είναι σε πλήρη λειτουργία και οι σταθμοί διοδίων που θα εκτοξεύσουν το κόστος της διαδρομής.

Το ταξίδι από τα Γιάννινα προς την Αθήνα, θα συντομεύσει τουλάχιστον κατά μιάμιση ώρα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι θα γίνεται με ασφάλεια, καθώς η εθνική καρμανιόλα θα αποτελεί παρελθόν.

Οι οδηγοί θα έχουν στην διάθεσή τους, περίπου 400 χιλιόμετρα νέων αυτοκινητοδρόμων (Ιόνια και Ολυμπία) τα οποία θα διανύουν καταβάλλοντας ένα αρκετά υψηλό κόστος.

Το κόστος έχει υπολογιστεί σε περίπου 6,2 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.

Το ύψος των διοδίων που θα πρέπει να καταβάλει κάποιος από την Αθήνα μέχρι τα Γιάννινα υπολογίζεται στα 37 ευρώ.

•    Από Αθήνα μέχρι Ρίο, το κόστος των διοδίων θα είναι 11,50 ευρώ

•    Η χρήση της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου είναι 13,30 ευρώ

•    Από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα τα διόδια θα έχουν κόστος 12 ευρώ

•    Από τα Γιάννινα μέχρι το Αντίρριο θα λειτουργήσουν τέσσερις σταθμοί διοδίων

•    Δύο από τους τέσσερις θα βρίσκονται στην γεωγραφική ενότητα της Ηπείρου και οι υπόλοιποι στην Αιτωλοακαρνανία

•    Σταθμοί διοδίων θα λειτουργούν στο Τέροβο, στο Κομπότι, στο Αγγελόκαστρο και στην Κλόκοβα

•    Συνολικά το συνολικό κόστος του ταξιδιού Αθήνα - Ιωάννινα θα ανέρχεται στα 36,80 ευρώ

Πηγή: epiruspost

Tags
Back to top button