Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Πάρτι στη Skoda για τις πωλήσεις της το Φεβρουάριο

Ο  Φεβρουάριος ήταν ο καλύτερος μήνας για την Skoda σε παγκόσμιες πωλήσεις. Παρέδωσε 81.200 οχήματα και είχε αύξηση 3,1% περισσότερο σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (Φεβρουάριος 2016: 78.800).

Η Skoda πέτυχε διψήφια αύξηση στη Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (+12,9% και +13,3%), στην Ινδία (+12,8%) και το Ισραήλ (+19,8%).

«Είμαστε ενθουσιασμένοι με το δυνατό ξεκίνημα μας, για το 2017. Αναμένουμε ότι η διάθεση στην αγορά του νέου OCTAVIA, καθώς και του νέου KODIAQ θα δημιουργήσουν περαιτέρω ώθηση στη μάρκα», σχολίασε ο Werner Eichhorn, ŠKODA Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ŠKODA για τις πωλήσεις και το marketing.

Στη Δυτική Ευρώπη, οι παραδόσεις σε πελάτες αυξήθηκαν κατά 7,0% το Φεβρουάριο και 34.800 οχήματα (Φεβρουάριος 2016: 32.500). Με 12.600 οχήματα, η Γερμανία παραμένει η ισχυρότερη ευρωπαϊκή αγορά (Φεβρουάριος 2016: 12.100 οχήματα, +4,5%). Η ŠKODA κατέγραψε ρυθμούς ανάπτυξης στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς διπλασίασε τις πωλήσεις της σε 3.400 οχήματα (+23,6%), στην Ιταλία 2.200 οχήματα (+20,1%), στο Βέλγιο 2.000 οχήματα (+27,1%) και στην Αυστρία 1.900 οχημάτων (+64,7%).

Στη Κεντρική Ευρώπη, η ŠKODA πέτυχε αύξηση 12,9% με 17.400 αυτοκίνητα (Φεβρουάριος 2016: 15.400 αυτοκίνητα). Οι παραδόσεις στην εγχώρια αγορά της Τσέχικης Δημοκρατίας είχαν επίσης διψήφια αύξηση με 8,8% και 8.200 οχήματα, στη Πολωνία 5.700 οχήματα (+16,3%), τη Σλοβακία 1.700 οχήματα (+15,4%), τη Σλοβενία 600 οχήματα (+22,6%) και την Κροατία 300 οχήματα (+46,9%).

Στην Ανατολική Ευρώπη, με εξαίρεση τη Ρωσία, η ŠKODA πέτυχε αύξηση από έτος σε έτος 13,3% με παραδόσεις 2.800 αυτοκινήτων (Φεβρουάριος 2016: 2.500 οχήματα). Κατά την ίδια περίοδο, 400 πελάτες στην Ουκρανία παρέλαβαν τα νέα ŠKODA τους - μια αύξηση της τάξης του 93,9% (Φεβρουάριος 2016: 200 οχήματα). 

Ο αριθμός των παραδόσεων αυξήθηκε σημαντικά στη Βοσνία με 200 οχήματα (+55,7%), στη Βουλγαρία με 200 οχήματα (+17,5%) και στα κράτη της Βαλτικής με 600 οχήματα (+ 22,9%). Στη Ρωσία, η ŠKODA πέτυχε αύξηση 4,6% με 4.300 οχήματα (Φεβρουάριος 2016: 4.100 οχήματα).

Τέλος, στη Κίνα - τη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας σε όλο τον κόσμο – η ŠKODA παρέδωσε τα κλειδιά για 15.000 νέα οχήματα (Φεβρουάριος 2016: 18.500 οχήματα (-18,8%). Οι παραδόσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 98% με σύνολο 2.500 οχημάτων.

Tags
Back to top button