Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

«Παρελθόν« τα ιεροσπουδαστήρια στη Θράκη- Ήταν πάγιο αίτημα της τουρκικής πλευράς

O ΣΥΡΙΖΑ τερματίζει τη λειτουργία στο Ιεροσπουδαστήριο Κομοτηνής.

Με αυτόν τον τρόπο θα υλοποιηθεί η προεκλογική δέσμευση των μελών του Σύριζα Θράκης που πριν τις εκλογές του 2015 διένειμαν προεκλογικό υλικό σύμφωνα με το οποίο τα ιεροσπουδαστήρια Ξάνθης και Κομοτηνής θα έκλειναν, μετατρεπόμενα σε ΕΠΑΛ, πριν τη λήξη της κυβερνητικής θητείας.

Το κλείσιμο των δύο διδακτηρίων είναι πάγιο αίτημα της τουρκικής πλευράς, καθόσον αποτελούν ισχυρό ανάχωμα στη φυγή μαθητών από τη Θράκη για τα γνωστά «ιμάμ χατίπ» της γείτονος. Ήταν χαρακτηριστική η ανακοίνωση των τουρκομουφτήδων ήδη το 2000, με την οποίαν ζητούσαν να παύσει η λειτουργία τους. Το αν υπάρχουν ευθύνες και στην πλευρά των διδασκόντων είναι ένα καίριο ερώτημα, όμως το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.

Είδαμε λοιπόν την Γ.Γ. Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας να αλλάζει (μετά από ποιος ξέρει τίνος «εκπαιδευτικό» αίτημα…) το πρόγραμμα του Ιεροσπουδαστηρίου, με αποτέλεσμα την άμεση αντίδραση γονέων και μαθητών, που κορυφώθηκε με κατάληψη που κράτησε πάνω από δύο μήνες. Η Άγκυρα φυσικά έσπευσε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση, προβάλλοντάς την τηλεοπτικά, στηλιτεύοντας τη στάση της ελληνικής πολιτείας και στέλνοντας τον τουρκομουφτή Ιμπραήμ Σερήφ μεταξύ των αρμοδίων και των βουλευτών για να κλείσει το θέμα, δείχνοντας καθαρά ποιος είναι το αφεντικό.

Ακολούθησε η συνάντηση μιας αντιπροσωπείας γονέων και μαθητών με τον υπουργό Κ. Γαβρόγλου, με στόχο την εκτόνωση της κατάστασης. Κι όμως, αμέσως μετά, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ΑΜ-Θ στέλνει ένα έγγραφο σε ιταμό ύφος, ζητώντας πληροφορίες για την λειτουργία του Ιεροσπουδαστηρίου, όλες γνωστές από τον διοικητικό έλεγχο που είχε διενεργηθεί ήδη το 2017 και μάλιστα είχε εκδοθεί σχετικό πόρισμα.

Και τώρα έχουμε την ανέγερση πενταόροφης Εστίας για το μαθητικό δυναμικό του ίδιου σχολείου, σε οικόπεδο της οδού Τυρολόης που αγοράστηκε για να χτιστεί επ΄ αυτού πενταόροφη οικοδομή. Αρμόδιος μηχανικός ο αντιδήμαρχος Κομοτηνής Μολλά Ισά Ριτβάν και ιδιοκτήτης ένας μειονοτικός σύλλογος (ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΩΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ). 

Tags
Back to top button