Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Όλα έτοιμα για το GRAND PRIX HΠΑ

Οι οδηγοί σφίγγουν τις ζώνες και οι μάνατζερ των ομάδων περιμένουν με ανυπομονησία τον αγώνα στο Ώστιν . Ένας αγώνας επί Αμερικανικού εδάφους πάντα κρύβει εκπλήξεις.

Ο καιρός είναι άστατος στο Τέξας, μπορεί να έχουμε από λιακάδα έως πολύ βροχή. Όλοι γνωρίζουν ότι η στροφή 1 δημιουργεί μια μοναδική πρόκληση. Είναι  ένα S ανηφορικό στην αρχή και κατηφορικό μετά. Είναι δύσκολο να υπολογίσεις με ακρίβεια που πρέπει να φρενάρεις. Και σ αυτήν την πρώτη στροφή πολλά μπορούν να συμβούν. Στην πίστα αυτή υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για προσπέρασμα. Υπάρχουν τρείς  μεγάλες ευθείες. Εκεί τα ελαστικά αποβάλλουν θερμότητα σε κάθε γύρο.

Στην Αμερική οι επιλογές στρατηγικής, για να κερδίσει κανείς θέση στην κατάταξη, είναι πολλές. Οι διεκδικητές του πρωταθλήματος έχουν κάνει διαφορετικές επιλογές για την Αμερική. Ο Lewis Hamilton έχει πάρει 3 σετ μαλακής γόμας (μόνο ο Pascal Wehrlein ακολούθησε το παράδειγμά του).

Η πάρα πολύ μαλακή γόμα εμφανίζεται στο Circuit of the Americas για πρώτη φορά. Για  μοναδική φορά θα έχει ροζ χρώμα!

Ο Carlos Sainz θα κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του με τη Renault. Θα χρησιμοποιήσει την επιλογή γομών που είχε κάνει ο Jolyon Palmer. Επίσης ο Daniil Kvyat, που αντικαθιστά το Sainz στην Toro Rosso, θα χρησιμοποιήσει τις επιλογές του Sainz. Ο φετινός νικητής στο Le Mans Brendon Hartley, θα οδηγήσει για την Toro Rosso, χρησιμοποιώντας τις επιλογές ελαστικών που είχε κάνει ο Kvyat.

Μετα την Αμερική ακολουθεί ο αγώνας στο Μεξικό. Και στα δυο Grand Prix έχουν επιλεγεί οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας: P Zero κίτρινη – μαλακή, P Zero κόκκινη – πολύ μαλακή και P Zero μωβ – πάρα πολύ μαλακή.

Η Pirelli για να στηρίξει την προσπάθεια του ιδρύματος Susan G.Komen®  που θα παίξει κομβικό ρόλο στο Grand Prix των ΗΠΑ – η πάρα πολύ μαλακή γόμα θα φέρει ροζ χρώμα μόνο γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο. Όπως έχει συμβεί σε πολλούς αγώνες φέτος ο συνδυασμός γομών είναι ένα επίπεδο πιο μαλακός απ’ ότι ο αντίστοιχος του 2016. Αυτό σε συνδυασμό με τους νέους κανονισμούς του 2017 και τα φαρδύτερα ελαστικά είναι πιθανό να οδηγήσει σ’ ένα ακόμη ρεκόρ πίστας, όπως έχει γίνει στους προηγούμενους αγώνες. Η πίστα της Αμερικής (Circuit of the Americas) δανείζεται στοιχεία από άλλα διάσημα event όσον αφορά στη σχεδίασή της. Αυτό την καθιστά ιδιαίτερα δημοφιλή ανάμεσα στους οδηγούς. Επίσης σε αντίθεση με την πλειοψηφία των πιστών, η φορά της είναι αντίθετη με αυτή, των δεικτών του ρολογιού. 

Tags
Back to top button