Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Οι Έλληνες έχουν την… «κατανόηση» και την «συμπόνια» της Διεθνούς Αμνηστίας για τους μετανάστες αλλά…

Την κατανόηση και τη συμπόνια του γενικού γραμματέα της Διεθνούς Αμνηστίας, Κούμι Ναϊντού, έχουν οι Έλληνες σε δηλώσεις του σήμερα από την επίσκεψή του στην τριτοκοσμική Ελλάδα.

Ο Ναϊντού, τόνισε ακόμη ότι όλοι οι αλλοδαποί που βρίσκονται στη Μόρια και αλλού πρέπει να μεταφερθούν, που αλλού, μα στην περίφημη ενδοχώρα, μέχρι να έρθει η επόμενη «φουρνιά» κ.ο.κ.

Ταυτόχρονα είπε πως κανένας υπεύθυνος γονιός δε θα ρισκάρει να μεταφέρει τα παιδιά του με μια βάρκα στην Ελλάδα, πλην όμως είναι απεγνωσμένοι, υπονοώντας προφανώς πως στην Τουρκία  αυτή τη στιγμή ή γίνεται πόλεμος ή κάποια βιβλική καταστροφή.

«Κανένας υπεύθυνος γονιός δεν θα ρισκάρει να μεταφέρει τα παιδιά του σε μία βάρκα. Είναι απεγνωσμένοι, όπως ήταν οι άνθρωποι στην Ευρώπη το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο», τόνισε μεταξύ άλλων ο γενικός γραμματέας της Διεθνούς Αμνηστίας, Κούμι Ναϊντού σε δηλώσεις του σήμερα, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης που πραγματοποιεί από χθες στην Ελλάδα του τρίτου κόσμου.

«Είμαι ένας άνθρωπος που εγκατέλειψε την πατρίδα του στα 22 του για να σπουδάσει. Ήταν τραυματική σαν εμπειρία» συνέχισε ο κ. Ναϊντού.

«Κι όταν επιστρέφω σπίτι και συναντώ την οικογένειά μου ξανά, τους φίλους μου, μυρίζω την πατρίδα μου, είναι ξανά τραυματικό. Κανένας δεν θέλει να είναι πρόσφυγας. Η μακροπρόθεσμη λύση στην προσφυγική κρίση, είναι να σπάσουμε τα όρια του διχασμού και να 'απομακρύνουμε' τις αιτίες που αναγκάζουν τους ανθρώπους να μεταναστεύσουν. Θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα σταματήσουν οι ένοπλες συγκρούσεις» είπε.

Αναφερόμενος στην κατάσταση που επικρατεί στη Μόρια, ο κ. Ναϊντού σημείωσε:

'«Ό,τι είδα στη Μόρια, στη Λέσβο χθες, ήταν σοκαριστικό. Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι άνθρωποι στην Ελλάδα, αν ήξεραν τι ακριβώς συμβαίνει δεν θα ένιωθαν χαρούμενοι γι αυτό. Δεδομένου όλων αυτών, θεωρώ ότι η κοινή δήλωση ΕΕ-Τουρκίας είναι το μεγαλύτερο κομμάτι του προβλήματος».

Ακόμη υπογράμμισε: «Ως Διεθνής Αμνηστία, κατανοούμε και συμπονούμε τους Έλληνες, οι οποίοι έχουν βιώσει την οικονομική κρίση και τις πολιτικές λιτότητας. Κατά μία έννοια, η φτωχότερη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση παίρνει το μεγαλύτερο βάρος. Χρειάζεται να κατανεμηθεί το βάρος του προσφυγικού σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα».

Όσον αφορά τις ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβεί η ελληνική κυβέρνηση ο γ.γ. της Διεθνούς Αμνηστίας τόνισε:

«Η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να μεταφέρει άμεσα τους πρόσφυγες από τα νησιά στην ενδοχώρα. Ο χειμώνας πλησιάζει και πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι άνθρωποι πέθαναν στις σκηνές τους πέρσι στη Μόρια.

Επομένως θέλω να πιστεύω ότι κι η Ελλάδα κι η Ευρώπη θα κάνουν περισσότερα στην πράξη. Ο καλύτερος τρόπος να λύσεις αυτό το ζήτημα που επικρατεί τώρα στα νησιά, είναι να μετακινήσεις τους ανθρώπους. Εξαιτίας της γραφειοκρατίας όμως δημιουργούνται πολλά προβλήματα».

Tags
Back to top button