Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Οι αστυνομικοί... διαμαρτύρονται για την εμπρηστική επίθεση στο Α/Τ Ομονοίας: «Ήθελαν νεκρούς»!

Ήθελαν νεκρούς αστυνομικούς! Αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα των Αρχών Ασφαλείας από την πρώτη επαφή τους με τα στοιχεία της επίθεσης 100 περιθωριακών στοιχείων κατά του Αστυνομικού Τμήματος Ομονοίας, λίγο πριν τις 9 το βράδυ.

Άρτια οργανωμένη, μεγάλης κλίμακας επίθεση στα πρότυπα του αντάρτικου πόλεων που είχε σαν αποτέλεσμα τον τραυματισμό τεσσάρων αστυνομικών και την καταστροφή αυτοκινήτων με 40 εμπρηστικές βόμβες!

Η καταδρομική επίθεση οργανώθηκε με άψογο τρόπο και με ακρίβεια στρατιωτικής επιχείρησης!

Οι επιτιθέμενοι πλησίασαν τους στόχους από τέσσερις διαφορετικές κατευθύνσεις, χωρισμένοι σε ευέλικτες ομάδες και κατά τον ίδιο τρόπο αποχώρησαν και διαλύθηκαν μετά το χτύπημα.

Στόχος δεν ήταν μόνο το Α.Τ. Ομονοίας, αλλά, επιπλέον ένα σταθμευμένο λεωφορείο της αστυνομίας, περιπολικά που βρισκόντουσαν εκεί, καθώς και αυτοκίνητα ιδιωτών.

Η ΕΛ.ΑΣ. αιφνιδιάστηκε πλήρως και ότι αποδείχθηκε, κατά τρόπο κραυγαλέο, πως δεν διαθέτει καμία ενδιάμεση περιπολία ή ομάδα παρατήρησης και εποπτείας στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας, που θα μπορούσε να ειδοποιήσει ότι έρχονται οι επιδρομείς.

Η εξέλιξη των γεγονότων επιβεβαιώνει στην πράξη την εικόνα που έχουν οι πολίτες για το κέντρο της Αθήνας: ότι δηλ. το Κέντρο της Ελληνικής Πρωτεύουσας έχει παραδοθεί ολόκληρο στο έλεος κάθε παραβατικού και εγκληματικού στοιχείου.

Οι αστυνομικοί είναι έξαλλοι για την επίθεση στο ΑΤ Ομονοίας που πραγματοποίησαν αναρχικοί και κάνουν λόγο για "δολοφονική επίθεση". Επιπλέον, καλούν σε παράσταση διαμαρτυρίας την Τρίτη, 16.10.2018 στο σημείο της επίθεσης μετά και τον τραυματισμό συναδέλφων τους.

Ο πρόεδρος των Ειδικών Φρουρών δήλωσε πως "η ηγεσία και η Πολιτεία δεν έχει διάθεση να συλλάβει τους αναρχικούς"!

Βάλλουν» κατά ΕΛ.ΑΣ. και Πολιτείας οι αστυνομικοί!

Ο πρόεδρος του Σωματείου Ειδικών Φρουρών, Βασίλης Ντούμας, ήταν… καταπέλτης μετά την επίθεση στο Α.Τ. Ομονοίας.

Μιλώντας σε δημοσιογράφος, κατηγόρησε τόσο την ηγεσία της αστυνομίας όσο και την κυβέρνηση πως δεν… θέλει να τους συλλάβει. «Και γι’ αυτό δεν συλλαμβάνονται» είπε… ορθά – κοφτά.

Αναλυτικά η δήλωσή του έχει ως εξής:

«Με έγγραφες διαταγές δεν αστυνομεύονται ούτε οι υπηρεσίες πίσω μας, ούτε οι πολίτες. Θέλουν προσωπικό. Και το Α.Τ. Ομονοίας βρέθηκε με έναν σκοπό ανυπεράσπιστο, σε επιθέσεις κουκουλοφόρων που δεν έχει διάθεση η ηγεσία και η Πολιτεία να τους συλλάβει. Και γι’ αυτό δεν συλλαμβάνονται. Σαν σήμερα, ο κ. Τόσκας κατήργησε την ομάδα Δέλτα. Είναι εμφανής η απουσία της και τα αποτελέσματα τα εισπράττουμε πίσω μας».

Στην συνέχεια αναφέρθηκε στους τραυματισμούς αστυνομικών, λέγοντας: «Όσοι τραυματίστηκαν είναι ελαφρά, περισσότερο ο ένας, ο οποίος διακομίστηκε στο 401 του ευχόμαστε περαστικά». Όσο για το πώς τραυματίστηκε ακριβώς ο αστυνομικός, ο κ. Βασίλης Ντούμας απάντησε:

"Από τα γυαλιά, από θραύσματα στην κλούβα, στο λεωφορείο προσαγωγών"

Tags
Back to top button