Ο Ρώσος ειδικός μηχανών, Oleg Vorontsov, μίλησε σε συνέντευξή του για τους πιο συνηθισμένους λόγους που προκαλούνται ατυχήματα με δίτροχα οχήματα. Ο ίδιος αναλαμβάνει καθήκοντα υπεύθυνου στο τμήμα μοτοσυκλετών της ομάδας εταιρειών AVTODOM.
Αν και ο αριθμός μοτοσυκλετών έχει αυξηθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ρωσία, ο Vorontsov διαβεβαίωσε τον κόσμο πως τα ατυχήματα έχουν μειωθεί από το 2010, επειδή σύμφωνα με αυτόν οι οδηγοί έχουν γίνει πιο προσεκτικοί τους δρόμους.
Ωστόσο, το ρίσκο εμπλοκής σε κάποιο τροχαίο παραμένει. Σύμφωνα με συνομιλητή της PolitExpert, ατυχήματα με μηχανές συμβαίνουν όταν η απόσταση στον δρόμο (με άλλο όχημα), το όριο ταχύτητας και οι κανόνες του Κ.Ο.Κ. δεν παρατηρούνται από τους οδηγούς. Με αφορμή αυτό, ο Ρώσος ειδικός έδωσε κάποιες συμβουλές στους οδηγούς δίτροχων, έτσι ώστε να τους βοηθήσει να αποφύγουν ατυχήματα.
Αυτές είναι οι 5 ακριβότερες supersport μηχανές του κόσμου!
Μεταξύ των πιο συνηθισμένων τροχαίων, ο Vorontsov αναφέρει την περίπτωση σύγκρουσης αυτοκινήτου και μηχανής επειδή ο οδηγός του αμαξιού δεν είδε την μοτοσυκλέτα ή δεν υπολόγισε σωστά την ταχύτητά της και για παράδειγμα έστριψε μπροστά της.
Επίσης, ένας μοτοσικλετιστής δεν πρέπει να οδηγάει μεταξύ μίας ενεργής λωρίδας και παρκαρισμένων αυτοκίνητων, αφού υπάρχει υψηλός κίνδυνος να ανοίξει κάποια πόρτα αμαξιού.
Αυτές είναι 5 καλύτερες μηχανές πάνω από 900 κυβικά! (δίπλωμα A)
Ο οδηγός της μηχανής πρέπει να κάνει τον εαυτό του αντιληπτό με την βοήθεια φωτεινού εξοπλισμού, αντανακλαστικών στοιχείων και όταν σταματάει να είναι βέβαιος πως ανάβει το φως φρένου. Ο Vorontsov ανέφερε επίσης πως για την αποφυγή της πτώσης της μοτοσυκλέτας σε δρόμο που γλιστράει, ο οδηγός πρέπει να συνεχίσει να κινείται ομαλά χρησιμοποιώντας το ABS του οχήματός του.
Πολλές φορές ο λόγος του ατυχήματος είναι οι διαφορετικές ταχύτητες αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας όταν τα δύο οχήματα κινούνται σε κοντινή απόσταση. Για να αποφευχθεί η σύγκρουση, είναι ο οδηγός του τετράτροχου αυτός που πρέπει να ελέγξει την κατάσταση με την βοήθεια καθρεπτών και να ενημερώσει για τους ελιγμούς του με τα φλας. Επίσης, οι μηχανόβιοι δεν πρέπει να ξεχνούν την διατήρηση απόστασης εάν ένα αυτοκίνητο κινείται πίσω ή μπροστά τους.