Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Οδηγάς; Αυτοί είναι κανόνες για να αποφύγεις τροχαίο με μοτοσυκλέτα

Ο Ρώσος ειδικός μηχανών, Oleg Vorontsov, μίλησε σε συνέντευξή του για τους πιο συνηθισμένους λόγους που προκαλούνται ατυχήματα με δίτροχα οχήματα. Ο ίδιος αναλαμβάνει καθήκοντα υπεύθυνου στο τμήμα μοτοσυκλετών της ομάδας εταιρειών AVTODOM. 

Αν και ο αριθμός μοτοσυκλετών έχει αυξηθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ρωσία, ο Vorontsov διαβεβαίωσε τον κόσμο πως τα ατυχήματα έχουν μειωθεί από το 2010, επειδή σύμφωνα με αυτόν οι οδηγοί έχουν γίνει πιο προσεκτικοί τους δρόμους. 

Ωστόσο, το ρίσκο εμπλοκής σε κάποιο τροχαίο παραμένει. Σύμφωνα με συνομιλητή της PolitExpert, ατυχήματα με μηχανές συμβαίνουν όταν η απόσταση στον δρόμο (με άλλο όχημα), το όριο ταχύτητας και οι κανόνες του Κ.Ο.Κ. δεν παρατηρούνται από τους οδηγούς. Με αφορμή αυτό,  ο Ρώσος ειδικός έδωσε κάποιες συμβουλές στους οδηγούς δίτροχων, έτσι ώστε να τους βοηθήσει να αποφύγουν ατυχήματα. 

Αυτές είναι οι 5 ακριβότερες supersport μηχανές του κόσμου!

Μεταξύ των πιο συνηθισμένων τροχαίων, ο Vorontsov αναφέρει την περίπτωση σύγκρουσης αυτοκινήτου και μηχανής επειδή ο οδηγός του αμαξιού δεν είδε την μοτοσυκλέτα ή δεν υπολόγισε σωστά την ταχύτητά της και για παράδειγμα έστριψε μπροστά της. 

Επίσης, ένας μοτοσικλετιστής δεν πρέπει να οδηγάει μεταξύ μίας ενεργής λωρίδας και παρκαρισμένων αυτοκίνητων, αφού υπάρχει υψηλός κίνδυνος να ανοίξει κάποια πόρτα αμαξιού. 

Αυτές είναι 5 καλύτερες μηχανές πάνω από 900 κυβικά! (δίπλωμα A)

Ο οδηγός της μηχανής πρέπει να κάνει τον εαυτό του αντιληπτό με την βοήθεια φωτεινού εξοπλισμού, αντανακλαστικών στοιχείων και όταν σταματάει να είναι βέβαιος πως ανάβει το φως φρένου. Ο Vorontsov ανέφερε επίσης πως για την αποφυγή της πτώσης της μοτοσυκλέτας σε δρόμο που γλιστράει, ο οδηγός πρέπει να συνεχίσει να κινείται ομαλά χρησιμοποιώντας το ABS του οχήματός του. 

Πολλές φορές ο λόγος του ατυχήματος είναι οι διαφορετικές ταχύτητες αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας όταν τα δύο οχήματα κινούνται σε κοντινή απόσταση. Για να αποφευχθεί η σύγκρουση, είναι ο οδηγός του τετράτροχου αυτός που πρέπει να ελέγξει την κατάσταση με την βοήθεια καθρεπτών και να ενημερώσει για τους ελιγμούς του με τα φλας. Επίσης, οι μηχανόβιοι δεν πρέπει να ξεχνούν την διατήρηση απόστασης εάν ένα αυτοκίνητο κινείται πίσω ή μπροστά τους.

Tags
Back to top button