Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Ο. Γεροβασίλη: Οι εκπρόσωποι του ελληνικού λαού θα αποφασίσουν για τη Συμφωνία των Πρεσπών

Το Κοινοβούλιο και οι εκπρόσωποι του ελληνικού λαού θα αποφασίσουν για τη Συμφωνία των Πρεσπών, τόνισε με δηλώσεις της η Όλγα Γεροβασίλη. Παράλληλα, επεσήμανε πως οι συγκλίσεις στο προοδευτικό μέτωπο είναι απαραίτητες, ενώ επιτέθηκε στον Κυριάκο Μητσοτάκη διότι δεν καταδίκασε τα απειλητικά μηνύματα σε βάρος βουλευτών.

«Η κυβέρνηση έχει την απόλυτη κοινοβουλευτική στήριξη με 151 βουλευτές και ψήφο εμπιστοσύνης πολύ νωπή. Άρα έχει τη νομιμοποίηση για να προχωρήσει περαιτέρω. Οι αρμόδιες επιτροπές της Βουλής επεξεργάζονται τις νομοθετικές πρωτοβουλίες, τα νομοσχέδια, αλλά ψηφίζει το κοινοβούλιο με τους 300 εκπροσώπους του ελληνικού λαού. Αυτοί θα αποφασίσουν και για τη Συμφωνία των Πρεσπών» τόνισε σε συνέντευξή της στην εκπομπή της ΕΡΤ1 «Επτά» και τη δημοσιογράφο Βάλια Πετούρη, η υπουργός Προστασίας του πολίτη Όλγα Γεροβασίλη.

Υποστήριξε ότι δεν ήταν λάθος η συγκυβέρνηση με τους ΑΝΕΛ τονίζοντας ότι «ξέραμε πολύ καλά, όπως ήξεραν και οι ΑΝΕΛ, ότι έχουμε ιδεολογικές διαφορές σε αρκετά ζητήματα, όμως η χώρα βρέθηκε σε έκτακτες συνθήκες και συνθήκες χρεοκοπίας. Ως μείζον εθνικό συμφέρον κρίναμε, κάνοντας και εμείς αντίστοιχες υποχωρήσεις από θέσεις μας, ότι έπρεπε να προχωρήσουμε με τον εταίρο προκειμένου να βγάλουμε τη χώρα από τα αδιέξοδα και τον κύκλο των μνημονιακών πολιτικών. Όταν φτάσαμε στο μείζον εθνικό θέμα όπου είναι ταυτοτική πια η διαφορά μας επήλθε η ρήξη».

Αναφερόμενη στο προοδευτικό μέτωπο υπογράμμισε ότι «οι συγκλίσεις είναι απαραίτητες, το προοδευτικό μέτωπο είναι απαραίτητο περισσότερο από ποτέ καθώς η φετινή χρονιά είναι μια χρονιά μεγάλων εξελίξεων» με εθνικές αναμετρήσεις, ευρωεκλογές, και εκλογές της αυτοδιοίκησης. «Σε αυτό το σκηνικό με βάση τα μεγάλα επίδικα θα πρέπει ο καθένας να αποφασίσει με ποιούς θα πάει και ποιούς θα αφήσει. Και εδώ θα κριθούμε όλοι» υπογράμμισε η κ. Γεροβασίλη.

Κατηγόρησε τον πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη ότι «παρά το ότι προκλήθηκε να καταγγείλει τα φαινόμενα εκφοβισμού βουλευτών δεν το έκανε», εξαιρώντας την κ. Μπακογιάννη και τον κ. Κακλαμάνη οι οποίοι, όπως είπε, «τοποθετήθηκαν σαφώς και στάθηκαν έντιμα απέναντι σε όλες αυτές τις ακροδεξιές συμπεριφορές». «Η ΝΔ, της οποίας στέλεχος έστελνε τα κινητά τηλέφωνα των βουλευτών, δεν βγήκε να το καταδικάσει. Αυτό σημαίνει ότι το ανέχονται, σημαίνει ότι το υποθάλπουν, ενδεχομένως και το υποδαυλίζουν» υπογράμμισε η κ. Γεροβασίλη.

Η υπουργός Προστασίας του Πολίτη επισήμανε ότι «η πλειοψηφία της κυβέρνησης θα ενισχύεται διαρκώς στην ψήφιση των νομοσχεδίων που έρχονται, διότι είναι δύσκολο να πει κανείς όχι στις 120 δόσεις, στην επιδότηση ενοικίου, στην κατάργηση του υποκατώτατου και κατώτατου μισθού» και εκτίμησε ότι οι εκλογές θα γίνουν τον Οκτώβριο του 2019 για να ολοκληρωθούν οι υποχρεώσεις της κυβέρνησης απέναντι στον ελληνικό λαό.

Τόνισε ότι η κ. Παπακώστα στηρίζει την κυβέρνηση διότι θεωρεί ότι έχει μπροστά της να υλοποιήσει μείζονα θέματα και εκτίμησε ότι η Συμφωνία των Πρεσπών θα ψηφιστεί με περισσότερους από 151 βουλευτές με βάση τις δημόσιες τοποθετήσεις πολιτικών φορέων και προσώπων.

Τέλος είπε ότι «η Ελληνική Αστυνομία έχει καθήκον να διαφυλάξει την ειρηνική διαδήλωση και τη δυνατότητα ελεύθερης έκφρασης όλων των πολιτών. Και αυτό θα κάνει και αύριο».

Tags
Back to top button