Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Ο Ερντογάν θα θερίσει στην Τουρκία τον εμφύλιο που έσπειρε στη Συρία

Ακόμη ένα άρθρο - κόλαφος για τον Σουλτάνο από τον εκδότη της Τουρκοκυπριακής εφημερίδας Άφρικα. Ο Σενέρ Λεβέντ υποστηρίζει ότι οι Τζιχαντιστές απειλούν τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν με τον εμφύλιο που μπορούν σε δυο ώρες να μεταφέρουν από την Συρία στην Τουρκία. 

Διαβάστε την ανάλυση του Σενέρ Λεβέντ: 

Ο Ταγίπ Ερντογάν έχοντας προδώσει τον Άσαντ που κάποτε αποκαλούσε ¨αδερφέ μου¨, θαμμένος τώρα ο ίδιο στον βάλτο της Συρίας, δεν ξέρει πώς να βγει.

Τα βάσανα του είναι περισσότερα από ποτέ. Η οικονομία φαλίρισε, η πολιτική του ίδιο. Από την μια η Αμερική με την οποία καβγαδίζει και από την άλλη η Ρωσία την οποία δεν μπορεί να απογοητεύσει. Έκανε μια κίνηση να προσφύγει στην Ε.Ε. αλλά κι αυτό δεν φαίνεται να είναι εύκολο. Δεν είναι καθόλου εύκολο για τις κυβερνήσεις στην Ευρώπη να υποστηρίξουν έναν φασίστα δικτάτορα.

Για την συνεργασία του Ερντογάν με τους κατσαπλιάδες του Ισλαμικού Κράτους δεν απέμεινε πια κανείς που να μην το γνωρίζει. Διάβασα χτες την ομολογία ενός διοικητή τους που δήλωσε πως «Ο Ερντογάν πάντα στάθηκε δίπλα μας». Η Ευρώπη που σε τόσες πόλεις της οι τρομοκράτες αυτοί προκαλούν εκρήξεις, δεν τα βλέπει; Τα βλέπει αλλά και η Ευρώπη έχει πολλές αμαρτίες στην κόλαση της Συρίας… Τυφλός οδηγούσε τυφλό και καταστράφηκαν και αυτοί στον βάλτο εκεί.. Δέχθηκαν ροές μεταναστών και επιθέσεις τρομοκρατών… Και για να μην πλησιάσουν στις πύλες τους οι πρόσφυγες, νοίκιασαν το μαντρόσκυλο τον Ερντογάν και τον πληρώνουν για αυτό.. Και ακόμη τον πληρώνουν…

Είναι η Ιντλίμπ η τελευταία σκηνή του πολέμου στην Συρία ; Τον μεγαλύτερο πόνο για αυτό τον τραβά η Τουρκία… Ο Ταγίπ Ερντογάν…Στην τελευταία σύνοδο στην Τεχεράνη προσπάθησε να πείσει την Ρωσία και το Ιράν για εκεχειρία. Αλλά δεν πέτυχε. Τότε ο Ερντογάν τους πρότεινε να αφοπλιστούνε οι ένοπλοι τζιχαντιστές… Και εκείνοι το δέχτηκαν….

Αλλά τα γεγονότα δείχνουν πως αυτό δεν πραγματοποιείται και μάλιστα μεταφέρονται ακόμη περισσότερα όπλα από Τουρκία προς τους τζιχαντιστές….Και εντέλει οι τζιχαντιστές εκτοξεύουν απειλές κατά του Ερντογάν δηλώνοντας πως ¨Εάν μας πουλήσεις στην Ιντλίμπ, σε δύο ώρες θα βρισκόμαστε στο Ρέιχανλι. Αναμφίβολα ο Ερντογάν θερίζει ότι έσπειρε. Διότι το να φύγουν οι τζιχαντιστές από την Ιντλίμπ προς την Τουρκία σημαίνει μεγάλη καταστροφή για τον Ερντογάν. Σημαίνει πως μετά από την Συρία σέρνεται σε εμφύλιο και η Τουρκία! O Ερντογάν πως θα αποκρούσει τώρα το τέρας που ο ίδιος έθρεψε και μεγάλωσε; 

Πηγή: Εφημερίδα Άφρικα

Tags
Back to top button