Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

O 2os αγώνας της χρονιάς της F1 στο Μπαχρέιν

Τίποτα δεν έχει αλλάξει από πέρυσι στην πίστα αλλά και στις εγκαταστάσεις στο Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο του Μπαχρέιν. Σήμερα οι οδηγοί κάνουν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ενώ αύριο το απόγευμα θα τρέξουν το 2ο αγώνα της χρονιάς.

Τόσο τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά όσο και ο επίσημος αγώνας θα ξεκινήσει στις 6 το απόγευμα για να μειωθεί η θερμοκρασία στο οδόστρωμα γιατί ήδη το θερμόμετρο το μεσημέρι ακουμπάει τους 30 βαθμούς. Ο αγώνας στο Μπαχρέιν είναι ένας από τους τρεις φετινούς νυχτερινούς αγώνες. Οι άλλοι δυο θα γίνουν σε Σιγκαπούρη και Άμπου Ντάμπι.

Η ελκτική πρόσφυση είναι το βασικό ζητούμενο στο Μπαχρέιν οπότε χρειάζεται προσοχή στη διαχείριση των πίσω ελαστικών από τους οδηγούς. Το Μπαχρέιν δημιουργεί τελείως διαφορετική πρόκληση από την Αυστραλία. Κοινός τόπος ότι αμφότερες είναι πίστες «σταμάτα – ξεκίνα», με βασικό χαρακτηριστικό τα διαμήκη και όχι τα εγκάρσια φορτία. Ως συνέπεια το όριο τίθεται από τη φθορά των πίσω ελαστικών. Λόγω της τραχιάς επιφάνειας παρατηρείται πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης.

Για πρώτη φορά φέτος θα χρησιμοποιήσουν μέση γόμα. Οι ομάδες έχουν επιλέξει τη μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα. Θα χρησιμοποιήσουν όμως τη μέση γόμα που το 2017 έφερε τα διακριτικά της μαλακής. Για να μην μπερδεύεστε όμως ο συνδυασμός γομών είναι ίδιος με τον περσινό αγώνα στο Μπαχρέιν, αλλά όλες οι γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές. Οι περισσότεροι οδηγοί πραγματοποίησαν δυο αλλαγές πέρυσι. Υπήρξε μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών.

Η μέση και η μαλακή γόμα είναι τα βασικά σετ για τον αγώνα. Οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να διαφυλάξουν τουλάχιστον ένα σετ μέσης και ένα σετ μαλακής γόμας για τον αγώνα, ο οποίος  θα ολοκληρωθεί βράδυ υπό το φώς των προβολέων. Αυτό επηρεάζει την απόδοση των ελαστικών καθότι πέφτει σταδιακά η θερμοκρασία του οδοστρώματος κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Τέλος ντεμπούτο στο Μπαχρέιν θα κάνει και το πρόγραμμα «γρήγορων γύρων» της Pirelli.

Η Pirelli λανσάρει στο Μπαχρέιν ένα νέο πρόγραμμα «Pirelli Hot Laps». Μερικά από τα τελευταία μοντέλα των McLaren και Aston Martin θα βρίσκονται στην πίστα με διάσημους οδηγούς πίσω από το τιμόνι. Σ’ αυτό καταξιωμένοι οδηγοί, όχι μόνο από τη Formula 1, θα οδηγούν στην πίστα υπεραυτοκίνητα εξοπλισμένα με σπορ ελαστικά P Zero, φτιαγμένα για χρήση στο δρόμο.

 

Tags
Back to top button