Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Netflix: Τέλος οι «δανεικοί» κωδικοί- Δείτε τι θα πρέπει να πληρώσετε

Στο… μάτι του Netflix μπαίνουν οι «τζαμπατζήδες», οι χρήστες που μοιράζονταν τους κωδικούς τους, καθώς η πλατφόρμα γνώρισε μια μεγάλη μείωση των συνδρομητών της για πρώτη φορά έπειτα από 10 χρόνια ενώ παράλληλα κατέρρευσε και η μετοχή της στη Wall Street.

Πιο συγκεκριμένα, το Netflix ανακοίνωσε πως έχασε 200.000 συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του 2022 και, όπως έκανε γνωστό, περιμένει ακόμα μία μείωση το επόμενο τρίμηνο, η οποία αυτή τη φορά πιθανόν να ανέλθει σε 2 εκατομμύρια χρήστες που ακυρώνουν τη συνδρομή τους.

Όμως, παράλληλα, η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα και τους «τζαμπατζήδες», αυτούς που παραβιάζουν τον κανόνα και μοιράζονται τον κωδικό τους σε παραπάνω από μία συσκευή. Ειδικότερα, το Netflix υπολογίζει ότι περίπου 100 εκατομμύρια νοικοκυριά παραβιάζουν τους κανόνες της υπηρεσίας, χρησιμοποιώντας δανεικούς κωδικούς, δηλαδή περίπου οι μισοί, καθώς ο συνολικός αριθμός συνδρομητών ανέρχεται στα 220 εκατομμύρια.

Netflix: "Φυλλορροούν" οι συνδρομητές του - Αλλάζει πολιτική - Ρίχνει τιμές αλλά με διαφημίσεις

Έως τώρα υπήρχε μια ανέχεια από πλευράς Netflix, με τον συνιδρυτή και πρόεδρο της Netflix, Ριντ Χέιστινγκς, να περιγράφει στο παρελθόν την πρακτική αυτή σαν «κάτι με το οποίο πρέπει να μάθεις να ζεις», δικαιολογώντας όσους το κάνουν, λέγοντας ότι σε μεγάλο βαθμό, πρόκειται για δικαιολογημένη πρακτική ανάμεσα σε μέλη της ίδιας οικογένειας.

Μάλιστα, υπήρχε και η ιδέα ότι όσοι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν ή χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, τόσο περισσότερο θα αναπτυχθεί. Όμως, αυτή η ανάπτυξη έχει – για την ώρα – σταματήσει, που σημαίνει ότι οι δανεικοί κωδικοί είναι ένα πρόβλημα. Ο Χέιστινγκς το παραδέχθηκε ανοικτά: «Όταν είχαμε υψηλή ανάπτυξη, δεν ήταν προτεραιότητά μας να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Και τώρα, δουλεύουμε πολύ σκληρά σε αυτό», είπε.

Το...πολύτιμο δαχτυλίδι της Amazon για να νικήσει το Netflix-Έρχεται η σειρά του "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών" (Βίντεο)

Έξτρα προφίλ με έξτρα κόστος

Άρα, τι τακτική θα ακολουθήσει η εταιρεία Netflix; Μέχρι στιγμής, έχει λανσάρει ένα σύστημα στη Λατινική Αμερική, με σκοπό να το προωθήσει και παγκοσμίως αν διαπιστώσει ότι όλα βαίνουν καλώς.

Έτσι, από τον περασμένο Μάρτιο, όσοι συνδρομητές από τη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού θέλουν να προσθέσουν έναν λογαριασμό στο προφίλ τους (για άτομα έξω από το νοικοκυριό τους), τότε θα πληρώσουν και ένα μικρό αντίτιμο τον μήνα. Αναλογούν 2-3 έξτρα δολάρια για δύο επιπλέον προφίλ.

«Ο βασικός τρόπος που έχουμε είναι να ζητήσουμε από τα μέλη μας να πληρώνουν λίγο παραπάνω για να μοιράζονται την υπηρεσία έξω από το σπίτι τους», εξηγεί ο Γκρεγκ Πίτερς, chief product officer του Netflix. Προσωρινά, τα άτομα που ζουν στο ίδιο νοικοκυριό, επιτρέπεται να μοιράζονται τον ίδιο λογαριασμό.

Αλλά, ένας αναλυτής της Kantar προειδοποιεί ότι αυτό το σχέδιο θα μπορούσε να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα, ειδικά την εποχή της ακρίβειας, όταν οι καταναλωτές προσπαθούν να βρουν κάθε τρόπο για να εξοικονομήσουν χρήματα.

«Εάν τα σχέδια κατά των δανεικών κωδικών εφαρμοστούν πολύ γρήγορα και πολύ επιθετικά, κινδυνεύουν να αποξενώσουν ένα πιθανό μελλοντικό κοινό, καθώς πολλοί από αυτούς που μοιράζονται κωδικούς έξω από το σπίτι δεν γνωρίζουν πραγματικά ότι παραβιάζουν τους κανόνες της συνδρομής τους», εξηγεί.

Tags
Back to top button