Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Μια F355 χωρίς μοτέρ Ferrari που ακούγεται υπέροχα! (βίντεο)

Για τους λάτρεις της αυτοκίνησης, ο 5βάλβιδος V8 της Ferrari F355 είναι ένας από τους καλύτερους που έφτιαξε ποτέ το Maranello.

Με απόδοση 380 ίππων από 3,5 λίτρα και συγκλονιστικό ήχο, ό,τι πιο κοντινό στο ανατριχιαστικό ουρλιαχτό της Formula 1, υπήρξε εμβληματικός για το ιταλικό εργοστάσιο και ο βασικός λόγος που αγαπήθηκε τόσο η Ferrari F355.

Η συγκεκριμένη Ferrari F355 πάντως, ένα αγωνιστικό για αναβάσεις, δεν έχει τον κλασικό ιταλικό V8 στο κέντρο του υπέροχου σασί. Καθώς η προτεραιότητα ήταν η δύναμη ο ιδιοκτήτης της προσάρμοσε έναν 4λιτρο V8 της Zytek Automotive, από αυτούς που χρησιμοποιούν τα αγωνιστικά πρωτότυπα LMP1 και LMP2.

Χωρίς τη βοήθεια τούρμπο, στη σημερινή της μορφή αυτή η Ferrari F355 αποδίδει 500 άλογα και 53,5 kgm ροπή. Αρκετά παραπάνω από τα 380 PS και 37 kgm της εργοστασιακής έκδοσης, και μάλιστα με ανάλογα συγκλονιστικό ήχο.

Πηγή: Mιχάλης Γεωργιάδης,

Tags
Back to top button