Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Με αυτόν τον τρόπο θα καταλάβεις ότι το αυτοκίνητο σου έκαψε φλάντζα

Φλάντζα και είναι μια οποιαδήποτε λεπτή επιφάνεια από μέταλλο, χαρτί και διάφορα άλλα υλικά που χρησιμοποιείται μεταξύ δύο άλλων επιφανειών για να στεγανοποιηθούν.

Τις βρίσκουμε παντού, από κινητήρες μέχρι βρύσες και η φθορά τους μπορεί να είναι φυσιολογική λόγω μακροχρόνιας χρήσης αλλά μπορεί και να κοπούν από κακή χρήση, αρχική τοποθέτηση ή και αστοχία υλικού. Η καμένη φλάντζα που θα μας απασχολήσει εδώ δεν είναι άλλη από την φλάντζα κεφαλής.

Βρίσκεται μεταξύ το μπλοκ του κινητήρα και της κυλινδροκεφαλής και παρά το γεγονός ότι είναι ένα απλό κομμάτι λεπτής λαμαρίνας είναι ζωτικής σημασίας εξάρτημα για το αυτοκίνητο.

Διατηρεί τη συμπίεση του κυλίνδρου στην επιθυμητή τιμή, αποτρέπει τη μίξη διαφορετικών υγρών του κινητήρα όπως λάδια και ψυκτικό και βελτιστοποιεί την καύση.

Στα αρχικά στάδια της βλάβης θα παρατηρήσεις μία ελαφρά πτώση της απόδοσης και κάποια σημάδια τα οποία θα περιγράψουμε παρακάτω για να πας έγκαιρα στο συνεργείο.

Το πρώτο σημάδι είναι η αυξημένη θερμοκρασία κινητήρα. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα ποτέ δεν ξεπερνά το μέσο της ενδειξης η θερμοκρασία υπό κανονικές συνθήκες και αυτό είναι κάτι θα πρέπει να σε προβληματίσει ακόμα κι αν τελικά δεν υπάρχει πρόβλημα φλάντζας.

Η χαμηλή στάθμη του ψυκτικού στο ψυγείο ή το δοχείο υπερπλήρωσης είναι το άλλο σημάδι ότι από κάπου χάνεται ψυκτικό υγρό και αν τα κολάρα πλήρωσης και η αντλία είναι στεγνά, η φλάντζα είναι η αμέσως επόμενη στη λίστα των υπόπτων.

Μία ματιά στον δείκτη το λαδιού θα είναι διαφωτιστική καθώς η μίξη λαδιού και ψυκτικού δημιουργεί κάτι σαν σαπουνάδα και αφρό στα λάδια κάτι που φαίνεται εύκολα στη βέργα μόλις τη βγάλουμε. Τέλος αν η εξάτμιση βγάζει λευκό καπνό δεν σημαίνει ότι βγήκε νέος Πάπας αλλά ότι έχει μπει νερό στον θάλαμο καύσης μέσω καμένης φλάντζας και αυτό που βλέπεις δεν είναι τίποτα άλλο παρά ατμός.

Σε κάθε περίπτωση μία επίσκεψη στον μηχανικό σου κρίνεται επιβεβλημένη πριν η ζημιά γίνει μεγαλύτερη. Αν το αμελήσεις και συνεχίσεις να οδηγείς με προβληματική φλάντζα κεφαλής, η υπερθέρμανση του κινητήρα και η κακή λίπανση μπορεί να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη βλάβη, ενώ η αλλαγή μιας φλάντζας είναι υπόθεση ρουτίνας και χαμηλού κόστους επισκευή.

 

Tags
Back to top button