Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Λαμία: Καταγγέλλει το Νοσοκομείο η οικογένεια της 13χρονης που πέθανε μετά από επέμβαση σκωληκοειδίτιδας

Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα για τον θάνατο της 13χρονης μαθήτριας από τη Λαμία, η οποία έχασε τη ζωή της μετά από επέμβαση σκωληκοειδίτιδας, στο Νοσοκομείο Λάρισας.

Σήμερα, θα πραγματοποιηθεί η νεκροψία-νεκροτομή παρουσία δυο ιατροδικαστών που έχει ορίσει η οικογένεια, ενώ την Τετάρτη θα γίνει στη Λαμία η κηδεία του αδικοχαμένου κοριτσιού. Μετά τη μήνυση που κατέθεσε η οικογένειά της, συνελήφθησαν τρεις γιατροί, οι οποίοι στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι, όπως δήλωσε ο δικηγόρος της οικογένειας στο Καλημέρα Ελλάδα.

Ο κ.Διαλυνάς είπε πως η κοπέλα εισήχθη στο Νοσοκομείο Λαμίας και από εκεί διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Λάρισας, με οξεία σκωληκοειδίτιδα.

Όπως ανέφερε, το παιδί πήγε στο Νοσοκομείο Λαμίας, που έχει παιδιατρική, αλλά όχι παιδοχειρουργική κλινική και κρατήθηκε εκεί για πολλές ώρες, μέχρι τη στιγμή που το είδε ένας χειρουργός και έδωσε εντολή να μεταφερθεί επειγόντως στο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, για επέμβαση.

Το κορίτσι όμως για γραφειοκρατικούς λόγους, σύμφωνα με τον δικηγόρο, αντί για το Παίδων, πήγε στο Νοσοκομείο Λάρισας, όπου έφτασε με ζημιά στα νεφρά της, εξετάσεις με σημάδια οξείας λοίμωξης και περιτονίτιδα.

Εκεί χειρουργήθηκε και στη συνέχεια παρουσίασε ειλεό και κατάληξε.

Ο δικηγόρος της οικογένειας επιρρίπτει εξ ολοκλήρου τις ευθύνες για το θάνατο του παιδιού στο Νοσοκομείο Λαμίας, όπου όπως είπε, δύο χρόνια πριν είχε καταλήξει και ένα αγόρι 9 ετών εξαιτίας των ίδιων αιτίων.

H ανακοίνωση του Νοσοκομείου Λαμίας

«Η Διοίκηση και το προσωπικό του Γ.Ν. Λαμίας, εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια και την αμέριστη συμπαράστασή τους στους γονείς, στους οικείους και στους φίλους της ανήλικης μαθήτριας, ετών 13,5 , η οποία κατέληξε στο ΓΝ Λάρισας, μετά από διακομιδή από το Νοσοκομείου μας, προκειμένου να διερευνηθεί περαιτέρω ιατρικώς, αφού στο ΓΝ Λαμίας δεν λειτουργεί παιδοχειρουργική κλινική.

Αμέσως, μετά την τραγική είδηση της κατάληξης του ανήλικου κοριτσιού, διετάχθη κατ’ επείγουσα ένορκη διοικητική εξέταση, προκειμένου να διαπιστωθούν επακριβώς οι συνθήκες διαχείρισης του εν λόγω περιστατικού κατά το χρόνο υποδοχής και διερεύνησής του στο ΓΝ Λαμίας».

Tags
Back to top button