Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ξεχάστε τα ιπτάμενα αυτοκίνητα: Έρχεται η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα στον κόσμο

Τα ιπτάμενα αυτοκίνητα και οι ιπτάμενοι άνθρωποι με τζετ πακ είναι καθ' οδόν, οπότε γιατί να μην πετάνε μοτοσυκλέτες;

Η Jetpack Aviation, η οποία ήδη κατασκευάζει κάθετες έλικες , μόλις ανακοίνωσε μια επιτυχημένη δοκιμαστική πτήση του πρωτοτύπου της ιπτάμενης μοτοσικλέτας με τζετ. Η προβλεπόμενη απόδοση είναι αξιοσημείωτη για το Easy Rider , και το καλύτερο από όλα είναι ότι η εταιρεία της Καλιφόρνια σχεδιάζει να παράγει δύο εκδόσεις για καταναλωτές για καθημερινούς χρήστες.

Μετά τα στρατιωτικά ηλεκτρονικά ποδήλατα και τα “Ιπτάμενα Αυτοκίνητα” το απόλυτο μέσο στον πόλεμο

Το Speeder είναι ένα κατόρθωμα μηχανικής που απαιτούσε από την Jetpack Aviation να γράψει το δικό της πρόγραμμα λογισμικού ελέγχου πτήσης για την παρακολούθηση και τη ρύθμιση της ώθησης. Το πλεονέκτημα αυτής της εργασίας, που διήρκεσε ενάμιση χρόνο, είναι ένα διαισθητικό σύστημα που λειτουργεί σαν μια τυπική μοτοσικλέτα και σταθεροποιεί αυτόματα τη μηχανή κατά την πτήση. Μπορεί να απογειωθεί και να προσγειωθεί κατακόρυφα από τις περισσότερες επιφάνειες στο χώρο περίπου που καταλαμβάνει ένα αυτοκίνητο και μπορεί να προγραμματιστεί να πετάει αυτόνομα.

«Θα μπορούσαμε να έχουμε μια εξαιρετικά ελαφριά έκδοση [η οποία δεν απαιτεί άδεια πιλότου] έτοιμη εντός δύο ετών και μια έκδοση πειραματικής κατηγορίας εντός έξι μηνών μετά από αυτό», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Jetpack Aviation, David Mayman, στο Robb Report . «Η εξαιρετικά ελαφριά έκδοση θα περιοριζόταν στα 60 mph (κανόνες FAA) και ο χρόνος πτήσης των 15 λεπτών. Η πειραματική έκδοση θα απαιτούσε βασική άδεια πιλότου για να πετάξει. Η ταχύτητα αυτής της έκδοσης θα ήταν περίπου 250 mph με χρόνο πτήσης περίπου 35 λεπτά.»

Tags
Back to top button