Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

«Καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη για το 2017 η Toyota

Τρία είναι τα βασικότερα σημεία που ανέδειξαν την Toyota ως «Καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων. Το πρώτο  είναι γιατί μείωσε κατά 2,7 γρ/χλμ τον Μ.Ο των εκπομπών CO2 στα 101,2 γρ/χλμ. Το δεύτερο γιατί ανέβασε το 2017 στο  38%  τις πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών oχημάτων (Hybrid-Electric Vehicles - HEV) . Οι πωλήσεις της εταιρείας έφτασαν τις 406.300 μονάδες. Το τρίτο είναι ότι οι μηχανικοί της πέτυχαν να κινούνται τα υβριδικά τους αυτοκίνητα με περισσότερο από 50% της διαδρομής  με μηδενική κατανάλωση καυσίμων.

Το αποτέλεσμα και η ηθική επιβράβευση

Η Toyota Ευρώπη μεταξύ των 20 κορυφαίων εταιρειών, είναι η «καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων. Μείωσαν τον Μ.Ο των εκπομπών CO2 των οχημάτων της,  κατά 2,7γρ/χλμ, φτάνοντας τα 101,2 γρ/χλμ, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Jato Dynamics σε 23 διαφορετικές αγορές της Ευρώπης.  Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στις ιδιαίτερα αυξημένες ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα βενζίνης καλύπτουν το 42% και τα ντίζελ το 7,5%.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 38% στις πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών της Toyota το 2017, φτάνοντας συνολικά τις 406.300 μονάδες.  Την ίδια στιγμή, το ποσοστό ηλεκτρικής κίνησης των υβριδικών οχημάτων της ΤΟΥΟΤΑ αυξήθηκε σημαντικά, φτάνοντας σε ένα πανευρωπαϊκό ποσοστό της τάξης του 50%.  Εντωμεταξύ, στην ελληνική αγορά, αξιοσημείωτο είναι πως το ποσοστό αυτό είναι κατά πολύ αυξημένο.  

Πιο αναλυτικά, 3.336 έλληνες οδηγοί δοκίμασαν υβριδικά οχήματα σε συνολικές διαδρομές των 38.441χλμ., μέσω του συστήματος Toyota Hybrid Proof Drive και ο μέσος όρος διάρκειας των διαδρομών με χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας, ανήλθε στο ποσοστό του 58%.  Αναλυτικές λεπτομέρειες των αποτελεσμάτων αυτών ‘’επί ελληνικού εδάφους’’, αναφέρονται εδώ:

Παράλληλα, όπως αναφέρει η έρευνα της Jato Dynamics, η εστίαση της Toyota στα υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και η ευρύτερη στρατηγική στόχευση της εταιρείας, υποδηλώνουν ότι αυτά αποτελούν την καλύτερη εναλλακτική λύση μετακίνησης.

Στην ίδια έρευνα αναφέρεται, πως τα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων παρουσίασαν άνοδο στις πωλήσεις, καθώς αύξησαν το μερίδιο αγοράς του από το 3% για το 2016 στο 5% μέσα στο 2017. Η άνοδος αυτή θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη αν δεν υπήρχε ο περιορισμένος αριθμός των σημείων ανατροφοδότησης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στους αυτοκινητόδρομους.

Για την περαιτέρω επίτευξη των στόχων της, η Toyota πρόκειται να έχει στη διάθεση των πελατών της σε όλο τον κόσμο 10 μοντέλα ΗEV μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ από το 2025 περίπου, σχεδιάζει να έχει από μία υβριδική-ηλεκτρική έκδοση, σε κάθε σειρά μοντέλου της παγκόσμιας γκάμας της.

 

 

 

Tags
Back to top button