Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Καταγγελία φοιτητή για κύκλωμα καθηγητών και κατάχρηση εξουσίας!

Ένας φοιτητής αποφάσισε να καταγγείλει δημόσια έναν καθηγητή από Πανεπιστήμιο πόλης της Πελοποννήσου, για κατάχρηση εξουσίας τα τελευταία τρία χρόνια.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο φοιτητής, ο συγκεκριμένος καθηγητής κάνει την ζωή δύσκολη σε παιδιά του πρώτου έτους που διδάσκει, βάζοντας πολύ χαμηλούς βαθμούς. Αυτό, με βάση τα όσα υποστηρίζει ο φοιτητής, έχει συγκεκριμένο σκοπό.

Ανήκει, λέει ο φοιτητής, σε κύκλωμα καθηγητών οι οποίοι το έχουν σύστημα να βάζουν χαμηλούς βαθμούς προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν λιγότεροι οι φοιτητές που θα πάρουν υποτροφία σε συγκεκριμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα.

Με τους βαθμούς που βάζει ο συγκεκριμένος καθηγητής σε μαθήματα βαρύτητας ρίχνει το μέσο όρο των φοιτητών πριονίζοντας έτσι τις ελπίδες τους για υποτροφία λόγω βαθμού.

Εκτός των άλλων, η καταγγελία αναφέρει ότι σε άλλα μαθήματα που διδάσκει σε μεγαλύτερα έτη, βάζει εργασίες οι οποίες στον οδηγό σπουδών αναφέρεται ότι δίνουν έξτρα βαθμούς από 1 εώς 2 μονάδες. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος δεν τις βαθμολογεί, λέγοντας ότι είναι μόνο για το βιογραφικό των φοιτητών και ότι δεν βάζει έξτρα βαθμούς.

Ο καταγγέλλων φοιτητής κάνει λόγο για αδιάφορα μαθήματα με επανάληψη των ίδιων πραγμάτων, αλλά και αδιαφορία για τις απορίες των σπουδαστών από τον συγκεκριμένο καθηγητή, που όπως λέει ο νεαρός, «εκτός του ότι είναι αργοπορημένος κατά μισή ώρα στα μαθήματα, θεωρεί ότι είναι παντογνώστης κι εμείς αμαθείς».

Μάλιστα, στις εξεταστικές περιόδους γίνεται το εξής, κατά την περιγραφή του φοιτητή: «Αναφέρει ότι θα βάλει πολλαπλής επιλογής θέματα στις αρχές των μαθημάτων του και λίγο πριν την εξεταστική λέει ότι θα βάλει θέματα μικρής ανάπτυξης. Τελικά σε όλα του τα μαθήματα έβαλε θέματα που θέλανε πολύ μεγάλη ανάπτυξη και πολλά λόγια. Ταυτόχρονα έδινε ελάχιστο χρόνο για 7 ερωτήματα, που για να απαντηθεί το καθένα χρειαζόταν γύρω στα 10 λεπτά».

Σε ότι αφορά τη λειτουργία του κυκλώματος καθηγητών που καταγγέλλει ο φοιτητής, ισχυρίζεται ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής φαίνεται να είναι από τους πρωτεργάτες: «Δεν βαθμολογεί εργασίες και βάζει τους χαμηλότερους δυνατούς βαθμούς για να περάσει κάποιος το μάθημά του. Φαίνεται να είναι πρωτεργάτης του κυκλώματος των καθηγητών που έχουν σύστημα να βάζουν χαμηλούς βαθμούς ώστε στο μεταπτυχιακό τα παιδιά να αναγκάζονται να πληρώνουν 3500 για ένα έτος ενώ θα μπορούσαν να πάρουν υποτροφία λόγω επιδόσεων, αν έπαιρναν τους βαθμούς που άξιζαν από κάποιους συγκεκριμένους καθηγητές».

Και καταλήγει ο φοιτητής με αναφορά στον καθηγητή: «Κάνει δύσκολη τη ζωή των φοιτητών όλων των τμημάτων αδικώντας τους στο βαθμό των εξεταστικών και αδικώντας τον κόπο που καταβάλουν όταν κάνουν εργασίες. Ο σεβασμός του δυστυχώς προς τον φοιτητή είναι ανύπαρκτος. Αν είναι να γίνονται όπως αναφέρει εργασίες απλά και μόνο για το βιογραφικό και όχι για ενίσχυση του βαθμού, πιο είναι το νόημα, αν δεν μπορούμε να περάσουμε τα μαθήματα; Να μένει απλά η εργασία;»

 

Tags
Back to top button