Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Istanbul Park: Τη μεγάλη έκπληξη έκανε ο Λανς Στρολ

Για πρώτη φορά στην καριέρα του ο Λανς Στρολ πήρε την pole position και το μεσημέρι θα ξεκινήσει πρώτος στο τουρκικό γκραν πρι. Ο πεισματάρης Φερστάπεν παρά τις προσπάθειες που έκανε θα ξεκινήσει από τη δεύτερη θέση και τρίτος θα είναι ο Πέρες.

Λογικό είναι η Racing point να πανηγυρίζει αφού έκανε το 1-3.

Σήμερα το μεσημέρι θα δούμε μια διαφορετική εκκίνηση με τον Φερστάπεν να προσπαθεί να κάνει προσπέραση και τον Στρολ να ακολουθεί τις γραμμές του κρατώντας την πρώτη θέση.

Ας δούμε όμως τι έγινε στις δοκιμές.

Κάτω υπό βροχή και σε μια πίστα που δεν άρεσε καθόλου στους πρωταγωνιστές της F1 έγιναν οι δοκιμές στο Istanbul Park.

Ο Χάμιλτον εκνευρισμένος με την πίστα, έχοντας όμως στην τσέπη του και το φετινό παγκόσμιο τίτλο δεν ρίσκαρε και θα ξεκινήσει από την 6 η θέση.

Στις δοκιμές (Q1) οι δοκιμές σταμάτησαν δύο φορές. Παρά το γεγονός ότι η πίστα είχε καινούργια άσφαλτο γλίστραγε επικίνδυνα. Ο αλυτάρχης αναγκάστηκε να βγάλει κόκκινη σημαία.

Όταν σταμάτησε η βροχή και η πίστα στέγνωσε ξεκίνησαν και πάλι οι χρονομετρημένες δοκιμές. Η πίστα όμως δεν είναι καλή. Άλλωστε το επεσήμανε ο Χαμιλτον από την πρώτη στιγμή. Απόδειξη ήταν το τετ α κε του Ραικόνεν ενώ κινούταν στην ευθεία. Έξοδο χωρίς λόγο είχε και ο Γκροζάν. Οι δοκιμές σταμάτησαν και πάλι.

Τρεις ομάδες, η Ferrari, η McLaren και ηRacing Point τοποθέτησαν ενδιάμεσα ελαστικά ενώ οι υπόλοιπες εφτά ομάδες προτίμησαν τα βρόχινα.

Στο Q2 είχαμε πιο ομαλή ροή, όμως και πάλι οι έξοδοι και τα τετ α κε δεν έλειψαν. Οι γόμες που διάλεξε η Ferrari δυσκόλεψαν τους Φέτελ και Λεκλερκ που που δεν έκαναν καλούς χρόνους.

Στο Q3 η πίστα ήταν αρκετά στεγνή αλλά και πάλι γλιστρούσε.

Λίγα λόγια την ιστορία του τουρκικού γκραν πρι Το Istanbul Park είναι γνωστό ως ένας από τους καλύτερους σχεδιασμούς του Hermann Tilke. Από την Κωνσταντινούπολη η πίστα απέχει 30 χιλιόμετρα. Βρίσκεται στην Ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης.

Η πίστα έχει μια ευρεία ποικιλία από ενδιαφέρουσες και γρήγορες στροφές, που πιέζουν πολύ τα ελαστικά.

Ο προηγούμενος αγώνας έγινε πριν εννιά χρόνια με νικητή τον Sebastian Vettel που έκανε τέσσερα πιτ στοπ και κέρδισε για λογαριασμό της Red Bull. Μετά από εννιά χρόνια το γκραν πριν της F1 επέστρεψε στην Τουρκία. Οι διοργανωτές έβαλαν καινούργια άσφαλτο αλλά κάτι δεν πρόσεξαν. Η πίστα γλιστράει επικίνδυνα. Πολύ καλή είναι η στροφή . Έχει μια μια ευθεία ανηφόρα και θυμίζει την Eau Rouge του Spa, γι’ αυτό συχνά την αναφέρουν ως “faux rouge”.

Ο MARIO ISOLA, της Pirelli, επικεφαλής της F1 είπε:

«Μιλώντας για το Istanbul Park θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε στη στροφή 8: Πιθανόν τα φετινά μονοθέσια της Formula 1 με την υψηλή αεροδυναμική απόδοση θα διέρχονται από κει με τέρμα γκάζι, αυτό θα ανεβάσει αντίστοιχα τα φορτία στα ελαστικά. Δε θα είναι εύκολος αγώνας για τα ελαστικά. Θα είναι καθοριστικό να βρεθεί το σωστό επίπεδο διαχείρισής τους».

Η διαβόητη στροφή 8 είναι ξακουστή για τις απαιτήσεις της: Μια παρατεταμένη αριστερή στροφή με πολλές κορυφές, που είναι παρόμοια με τη στροφή 3 στο Sochi (ήταν πηγή έμπνευσης η στροφή 8 στην Τουρκία για τη στροφή 3 στο Sochi). Τα ελαστικά υπόκεινται σε μεγάλα φορτία, ειδικά το εμπρός δεξί.

Tags
Back to top button