Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

F1- GP Μονακό: Ο Ράικονεν πήρε την πρώτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές

Μια εκπληκτική μέρα σήμερα στο Πριγκιπάτο καλοκαιρινή με 25 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και 52 στο οδόστρωμα. Ομάδες και οδηγοί φάνηκε να βρίσκουν τα πατήματά τους στην πρωινή ώρα ελεύθερων δοκιμών. Ταχύτερες ήταν οι Ferrari με την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Ούτως ή άλλως η ultrasoft γόμα ήταν η μοναδική που χρησιμοποιήθηκε και στις κατατακτήριες δοκιμές. Οι Mercedes φάνηκε ότι συνέχιζαν να προβληματίζονται για το set up.

To ξεκίνημα των κατατακτήριων δοκιμών βρήκε τους 20 οδηγούς στη μάχη της 15αδας και του Q1. Μετά τον πρώτο γύρο προσπαθειών ο Φερστάπεν με την Red Bull ήταν ταχύτερος όλων με το Φέτελ ν' ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Ο Ρομάν Γκροζάν είχε μια εντυπωσιακή στιγμή στη Μιραμπό όταν έχασε τον έλεγχο της Haas. Με κάποιο περίεργο τρόπο ο Γάλλος κατάφερε να μείνει ανέπαφος να γυρίσει και να συνεχίσει. Πραγματικά εντυπωσιακό. Ο Μάρκους Έρικσον χτύπησε τη Sauber πίσω δεξιά και το ελαστικό βγήκε από τη ζάντα. Φυσιολογικά δεν μπόρεσε να συνεχίσει Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Γκροζάν να παλεύει για την 15αδα και τελικά τα κατάφερε να προκριθεί πετώντας έξω την τελευταία στιγμή τη Force India του Σεμπαστιάν Οκόν. Επιπλέον αποκλείστηκαν από τη συνέχεια o Πασκάλ Βερλάιν (Sauber), ο Πάλμερ (Renault) και ο Στρολ (Williams). 

Το ξεκίνημα του Q2 άλλαξε τα δεδομένα. Όλοι οι οδηγοί πίεσαν και ο Χάμιλτον στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια έχασε το πίσω μέρος της W08 στην στροφή Μασνέ. Πρόκειται για μια γρήγορη ανηφορική καμπή ακριβώς πριν το Καζίνο που τα μονοθέσια ανεβαίνουν με περισσότερα από 220km/h. Ο Χάμιλτον κατάφερε με αστραπιαία αντίδραση στο τιμόνι να προλάβει το πίσω μέρος χωρίς να χτυπήσει στις μπαριέρες. Ήταν χαρακτηριστική αντίδραση του Βρετανού με το χέρι αμέσως μετά σα να κάηκε. Ο Ράικονεν έκανε ρεκόρ πίστας σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:12.231. Πίσω του βρέθηκε ο Φέτελ ενόσω ο Χάμιλτον δυσκολεύονταν να κάνει έναν αλάνθαστο γύρο. Το ένα λάθος έφερε το άλλο και τελικά ο Βρετανός αποκλείστηκε από τη συνέχεια καθώς στην τελευταία γρήγορη προσπάθειά του αναγκάστηκε να κόψει στο τέλος γιατί στο τελευταίο sector είχε βγει ο Βαντούρν και υπήρχε κίτρινη σημαία. Ο Ολλανδός ακούμπησε δυνατά με την εμπρός δεξιά ρόδα την μπαριέρα της Πισίνας και μετά με την ανάρτηση σπασμένη βρέθηκε μετά το σικέιν στην μπαριέρα. Ο Χάμιλτον υποχρεωτικά έκοψε και βρέθηκε εκτός δεκάδας. Εκτός του Βρετανού αποκλείστηκαν από τη συνέχεια ο Μάσα (Williams), ο Μάγκνουσεν (Haas), ο Χούλκενμπεργκ (Renault) και ο Κβίατ (Toro Rosso). 

Είναι η πρώτη φορά φέτος που οι δυο McLaren μπήκαν στη 10αδα. O Μπάτον ήταν 10ος, ο Βαντούρν 7ος και μένει να δούμε αν αύριο θα μπορέσουν να δώσουν στην ομάδα τον πρώτο της βαθμό. 

Το ξεκίνημα του Q3 η μάχη της pole βρήκε ως φαβορί τις Ferrari. Οι οδηγοί έκαναν δυο γύρους για να φέρουν τα ελαστικά στην ιδιανική θερμοκρασία λειτουργίας. Ο Ράικονεν έκανε από την αρχή τον ταχύτερο χρόνο και στη συνέχεια βελτίωσε και άλλο. Όσο κι αν προσπάθησαν οι Φέτελ και Μπότας δεν κατάφεραν να τον φτάσουν. Η διαφορά τους όμως ήταν στα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στα 43 χιλιοστά ο Φέτελ, στα 45 χιλοστά ο Μπότας και ανάμεσά τους μόνο 2 διαφορά. Οι Ferrari λοιπόν για 2η φορά φέτος έκαναν το 1-2 και μένει να δούμε αν αυτό θα τους επιτρέψει να έχουν έλεγχο στη στρατηγική του αγώνα αύριο. Με το πέσιμο της καρό σημαίας ο Ράικονεν σήκωσε απλά το χέρι για να το πανηγυρίσει. Δέχτηκε χωρίς ιδιαίτερη έκφραση τα συγχαρητήρια του Φέτελ. 

Συνολικά η κατάταξη ήταν:

Tags
Back to top button