Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ετοιμασθείτε για δυνατές συγκινήσεις με το νέο Audi A7

Στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm, στη Γερμανία άρχισε να γίνεται η του νέου Audi A7 που οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2018. Θα αργήσει αρκετά μέχρι να φτάσει εκείνη η ώρα για να το οδηγήσουμε, Ωστόσο μπορούμε να πούμε αρκετά πράγματα για αυτό το αυτοκίνητο που ξεχωρίζει με τη  δυναμική τετραδιεύθυνση  και όχι μόνο.

Ένας καλός οδηγός θα εκτιμήσει  τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης AI  που θα εφοδιάζεται το σπορ μοντέλο αλλά και τον απόλυτο έλεγχο που θα έχει με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών βοηθημάτων που θα είναι εξοπλισμένο το δυναμικό Α7.

Σπορ μοντέλο από τη μια αλλά και κορυφαία άνεση από την άλλη. Ένας υπέροχος συνδυασμός για γρήγορη οδήγηση  χωρίς να δυσανασχετούν οι επιβάτες. Σχεδιαστικά, είναι ότι πιο σύγχρονο και δυναμικό στην αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα. Προσφέρει το σχεδιασμό ενός Coupé, την ευρυχωρία ενός Sedan και τη μεταβλητότητα ενός Avant.

Η Audi αποκάλυψε το νέο A7, το Gran Turismo της σύγχρονης εποχής, σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση που έγινε στο νέο Κέντρο Σχεδίασης της μάρκας στο Ingolstadt!

Το νέο τετράθυρο κουπέ, που το  αμάξωμα του έχει σύνθετη κατασκευή από χάλυβα και αλουμίνιο, θέτει νέα standards στο σπορ κομμάτι της premium κατηγορίας, αντιπροσωπεύει σε μεγάλο βαθμό το νέο design της Audi, πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία που παρουσίασε η μάρκα με το πρωτότυπο PROLOGUE.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του A7 με τις δυναμικές γραμμές, είναι μια έκφραση της νέας γλώσσας σχεδίασης που παρουσίασε η Audi με το Prologue και έκανε το ντεμπούτο της στο νέο Audi A8. Χαρακτηρίζεται από μεγάλες επιφάνειες, αιχμηρές γωνίες και διευρυμένες σπορ γραμμές.

Στο μπροστινό τμήμα, η μάσκα Singleframe - ευρύτερη και χαμηλότερη από αυτή του Audi A8 - οι στενοί προβολείς, οι εισαγωγές του αέρα και η επίπεδη μπροστινή άκρη επικοινωνούν άμεσα το πνεύμα του Gran Turismo. Οι προβολείς είναι διαθέσιμοι σε τρεις εκδόσεις.

Η κορυφαία έκδοση διαθέτει προβολείς HD Matrix LED με το Audi laser light.

Το Audi A7 χαρακτηρίζεται από μεγάλο καπό και μακρύ μεταξόνιο, με τους τροχούς να είναι τοποθετημένοι κοντά στα άκρα του αμαξώματος. Τα γονίδια Quattro είναι εμφανή σε όλο το αμάξωμα και καθορίζουν τις αναλογίες του. Οι τέσσερις καθοριστικές διαστάσεις είναι μήκος 4.969 χιλιοστά, μεταξόνιο 2.926 χιλιοστά, πλάτος 1.908 χιλιοστά ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 1.422 χιλιοστά.

Στο πίσω μέρος, ένα ενσωματωμένο σπόιλερ εκτείνεται αυτόματα στα 120 km / h. Μια επίπεδη λωρίδα φωτός - ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα για όλα τα κορυφαία μοντέλα της Audi - ενώνει τα πίσω φώτα, τα οποία αποτελούνται από 13 κατακόρυφα τμήματα. Κατά το κλείδωμα και ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, τα φωτιστικά τμήματα εκτελούν ένα χαρακτηριστικό κύμα φωτός, επισημαίνοντας τη δυναμική του μεγάλου κουπέ ακόμα και σε στάση.

Το εσωτερικό αποτελεί κορυφαίο συνδυασμό design και τεχνολογίας! Φουτουριστικό στο έπακρο, με λιτό σχεδιασμό, με άψογη ισορροπία έντασης και μοντερνισμού. Οι οριζόντιες γραμμές και το κομψό ταμπλό παρέχουν μια αίσθηση ευρυχωρίας. Η κεντρική κονσόλα είναι προσανατολισμένη προς τον οδηγό, υπογραμμίζοντας τον σπορ χαρακτήρα του Gran Turismo.

Η επάνω οθόνη 10,1 ιντσών (σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης MMI plus) είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Με οπτικά προηγμένης τεχνολογίας και πλαίσιο σε χρώμα γκρι γραφίτη, σχεδόν εξαφανίζεται στο ταμπλό όταν είναι απενεργοποιημένη. Η βάση από μόνη της είναι ένα περίφημο γεωμετρικό γλυπτό. Η ενεργοποίηση της οθόνης είναι άμεση, μόλις ο οδηγός ανοίξει το αυτοκίνητο.

Απόλυτος έλεγχος στα ακροδάχτυλα

Το νέο Audi A7 συνεχίζει συστηματικά τη στρατηγική ψηφιοποίησης που γνωρίσαμε στο A8. Η εσωτερική αρχιτεκτονική συνδυάζεται άψογα με το concept της Audi MMI Touch Response. Αντικαθιστά το περιστροφικό κουμπί και τα συμβατικά πλήκτρα και χειριστήρια του προηγούμενου μοντέλου με δύο μεγάλες οθόνες αφής υψηλής ανάλυσης.

Ο οδηγός ελέγχει το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας από την επάνω οθόνη. Τοποθετημένη στην ασύμμετρη κονσόλα, η κάτω οθόνη των 8,6 ιντσών παρέχει πρόσβαση στο σύστημα ελέγχου κλιματισμού, λειτουργίες άνεσης και εισαγωγή κειμένου. Οι οδηγοί μπορούν να στηρίξουν τον καρπό τους στο μεγάλο μοχλό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Διαθέσιμη είναι επίσης μία head-up οθόνη που προβάλλει πληροφορίες στη βάση του παρμπρίζ. Το σύστημα πλοήγησης MMI plus συμεπριλαμβάνει και το virtual cockpit με την έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών.

Λειτουργικά, ο οδηγός απολαμβάνει τόσο ακουστική όσο και επιβαβαίωση αφής, ανάλογη με αυτήν των κορυφαίων smartphones.

Με το πλήκτρο AI ο οδηγός ενεργοποιεί τον απομακρυσμένο πιλότο στάθμευσης Audi AI και τον απομακρυσμένο χειριστή του γκαράζ Audi AI, συστήματα που θα είναι διαθέσιμα μέσα στο 2018. Τα συστήματα αυτά κάνουν όλους τους ελιγμούς για είσοδο και έξοδο από χώρο στάθμευσης ή γκαράζ χωρίς την παρουσία του οδηγού στο αυτοκίνητο.  Ο τελευταίος, μπορεί να βγει από το αυτοκίνητο πριν ξεκινήσει τη λειτουργία μέσω της εφαρμογής myAudi στο smartphone.

Για να παρακολουθήσει τον ελιγμό, ο οδηγός πατάει και κρατάει πατημένο το πλήκτρο Audi AI συνεχώς. Ο κεντρικός ελεγκτής υποστήριξης οδηγού (zFAS) συγχωνεύει τα δεδομένα από ένα εξελιγμένο σύνολο αισθητήρων για να υπολογίζει συνεχώς μια εικόνα του περιβάλλοντος. Ανάλογα με το επίπεδο του εξοπλισμού, μπορούν να υπάρχουν μέχρι πέντε αισθητήρες ραντάρ, πέντε κάμερες, 12 υπερηχητικοί αισθητήρες και ένας σαρωτής λέιζερ.

Εκτός από τα συστήματα Audi AI, το νέο A7 Sportback διαθέτει συνολικά 39 συστήματα υποβοήθησης οδηγού για να διευκολύνει τον οδηγό.

Το νέο A7 αποτελεί την απόλυτη σύνθεση σπορ οδήγησης και άνεσης. Το προαιρετικό σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης, το νέο ηλεκτρονικό πρόγραμμα πλαισίου (ECP) - ο κεντρικός ελεγκτής του πλαισίου - και η αναβαθμισμένη αερανάρτηση καθιστούν την οδήγηση πιο ακριβή και άνετη. Έτσι, το νέο A7 είναι το τέλειο Gran Turismo: δυναμικό και ευέλικτο σε επαρχιακές οδούς με διαδοχικές στροφές και συνάμα απίστευτα άνετο σε μεγάλες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο.

Στο νέο A7 έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, με το τιμόνι να γίνεται  ακόμα πιο άμεσο όσο στρέφεται, έχει ως αποτέλεσμα, την κορυφαία ανατροφοδότηση του  οδηγού ανά πάσα στιγμή. Τοποθετημένα πίσω από μεγάλους τροχούς - έως και 21 ίντσες και ελαστικά 255/35 - με βελτιωμένη άνεση κύλισης είναι τα φρένα αλουμινίου σταθερού πάχους με δίσκους διαμέτρου μέχρι και 400 χιλιοστά.

Η κορυφαία καινοτομία που σχετίζεται με το σασί είναι η δυναμική τετραδιεύθυνση. Συνδυάζει άμεση, σπορ απόκριση στο τιμόνι με κορυφαία σταθερότητα, επιτυγχάνοντας τη χρυσή τομή ανάμεσα στην αμεσότητα και την άνεση. Ο λόγος διεύθυνσης μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα μεταξύ 9,5: 1 και 16,5:1 μέσω τεχνολογίας ενεργής διεύθυνσης στον μπροστινό και στον πίσω άξονα.

Στον εμπρόσθιο άξονα, ο έλεγχος διεύθυνσης του οδηγού ενισχύεται ανώ στον πίσω άξονα, οι τροχοί μπορούν να στραφούν έως και 5 μοίρες. Σε χαμηλές ταχύτητες, στρέφονται αντίθετα με τους εμπρός τροχούς για να αυξήσουν περαιτέρω την ευελιξία του μεγάλου κουπέ κατά τη στάθμευση ή την οδήγηση στην αστική κυκλοφορία, για παράδειγμα.

Αυτό μειώνει τον κύκλο στροφής κατά 1,1 μέτρα (3,6 πόδια). Για ταχύτητες 60 km/h (37,3 mph) και άνω, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση για να αυξηθεί η σταθερότητα στην ευθεία και να διευκολυνθεί η αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας.

Το προαιρετικό σπορ διαφορικό βελτιώνει ακόμα περισσότερο την απόδοση. Κατανέμει ενεργά τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών, συμπληρώνοντας την τετρακίνηση Quattro. Η λειτουργία του αποτελεί τμήμα ελέγχου του ηλεκτρονικού προγράμματος πλαισίου (ECP). Ο οδηγός είναι σε θέση να ενεργοποιήσει όλα ή κάποια από τα παραπάνω και να τα προσαρμόσει στις προτιμήσεις του, επιλέγοντας τον επιθυμητό συνδυασμό ανάμεσα σε άνεση και σπορ οδήγηση.

Όλοι οι κινητήρες στο νέο A7 διαθέτουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (Mild Hybrid EV) στο βασικό εξοπλισμό, για μεγαλύτερη άνεση και ενεργειακή απόδοση. Με τους δύο V6 κινητήρες, χρησιμοποιεί το κυρίως ηλεκτρικό κύκλωμα των 48-Volt. Η ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση φτάνει έως και τα 12kW.

Όσον αφορά στη λειτουργία start-stop, πλέον ενεργοποιείται από ταχύτητα 22 km/h. Σε συνδυασμό με την standard εμπρόσθια κάμερα, ο κινητήρας επανεκκινείται αυτόματα μόλις αρχίσει να κινείται το όχημα μπροστά. Σε τυπική οδήγηση, η τεχνολογία MHEV μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Το νέο Audi A7 θα λανσαριστεί αρχικά με τον 3.0 V6 TFSI κινητήρα, που αποδίδει 340 hp και 500 Nm (368,8 lb-ft) ροπής. Το τετράθυρο coupe επιτυγχάνει 0-100 km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 250 km / h. Στον κύκλο κατανάλωσης NEDC, η βασική έκδοση του Audi A7 55 TFSI καταναλώνει 6,8 λίτρα καυσίμου (34,6 mpg), που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 154 γραμμαρίων/χλμ.. Το 3.0 TFSI συνδυάζεται με ένα S tronic επτά σχέσεων.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Quattro χρησιμοποιεί την αποδοτική υπερ-τεχνολογία που ενεργοποιεί την κίνηση των πίσω τροχών ανάλογα με τις ανάγκες. Πρόσθετοι εξακύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες, βενζίνης και πετρελαίου, θα ακολουθήσουν λίγο μετά την έναρξη της παραγωγής.

Tags
Back to top button