Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΙΣΤΟΡΙΑ

Εντοπίζουν αεροπλάνο στη ζούγκλα μετά από 68 χρόνια -Οταν είδαν το εσωτερικό του δεν πίστευαν στα μάτια τους

Υπάρχουν μερικές ιστορίες που φαντάζουν σχεδόν εξωπραγματικές όταν τις διαβάζετε. Το μυστικό πίσω από την εύρεση αυτού του Boeing είναι σίγουρα μια από αυτές.

Επειδή αυτό το αεροπλάνο δεν είναι απλά οποιοδήποτε αεροπλάνο και έχει μια ιστορία που δύσκολα θα πίστευε κανείς! Όταν εντόπισαν το αεροπλάνο δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους.

Κανείς δεν γνώριζε για το αεροπλάνο για αρκετό καιρό. Αλλά αυτό επρόκειτο να αλλάξει.

Σε αντίθεση με πολλά άλλα αεροσκάφη, το ταξίδι για αυτό το Boeing ξεκίνησε με δυσκολίες. Και αυτό, φυσικά, είχε σοβαρές επιπτώσεις. Ειδικά για το πλήρωμα.

Ο Αμερικανός David Tallichet ήταν μόλις 18 ετών όταν ξεκίνησε ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος. Λόγω της στρατολόγησης, ο έφηβος κατέληξε στον Αμερικανικό στρατό και μεταφέρθηκε στην Ευρώπη για να εγκατασταθεί εκεί. Ο David άνηκε στην Πολεμική Αεροπορία όπου έγινε επικεφαλής του αεροσκάφους Boeing B-17 Flying Fortress (ένα Αμερικανικό τετρακινητήριο βαρύ βομβαρδιστικό).

Λόγω της "δουλειάς" του, ο David αφοσιώθηκε στις πτήσεις και στα αεροπλάνα. Ως αποτέλεσμα, ο Αμερικανός συνέχισε να πετάει και μετά τον πόλεμο. Έκανε πτήσεις πάνω από την Ευρώπη με μεταγωγικό αεροπλάνο σε μια προσπάθεια να βοηθήσει στην ανοικοδόμηση της Ευρώπης που είχε διαλυθεί από τον πόλεμο. Ποτέ δεν περίμενε αυτό που θα έκανε 10 χρόνια αργότερα.

Ο David παρέμεινε ενεργός στην Πολεμική Αεροπορία μέχρι το 1957. Αγαπούσε τη δουλειά του, αλλά ήταν καιρός για κάτι διαφορετικό. Και έτσι βρήκε δουλειά στα Hilton Hotels όπου απέκτησε κύρος σε σύντομο χρονικό διάστημα και κατάφερε να ανέβει ψηλότερα. Όμως η αγάπη του για τις πτήσεις και τα αεροπλάνα παρέμεινε στο αίμα του.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1960 ο David αποφάσισε να επισκεφθεί το Εθνικό Μουσείο Αεροδιαστημικής στην Ουάσινγκτον. Από εκείνη τη στιγμή, ο σαραντάχρονος είχε πειστεί: τον πλήρωναν τόσο καλά στη δουλειά του που αγόρασε μερικά (παλιά) αεροπλάνα και άρχισε σιγά σιγά μια συλλογή.

Αργά αργά η συλλογή του μεγάλωνε, οπότε ο David σύντομα είχε ένα P-51 Mustang, ένα βομβαρδιστικό B-25 Mitchell, ένα Κορεατικό War Mig πολεμικό αεροσκάφος, ένα P-40 Tomahawk, ένα βομβαρδιστικό αεροπλάνο B-29 και ένα Martin B-26 Marauder.

Η συλλογή συνέχισε να μεγαλώνει, μετά από την οποία ο David αποφάσισε να μοιραστεί το πάθος του. Στη συνέχεια ξεκίνησε την "Επιχείρηση Αποκατάστασης Στρατιωτικών Αεροσκαφών" για να μπορέσει να παρουσιάσει τη βίντατζ συλλογή του στο κοινό.

Όταν ο David άκουσε για μια ιστορία στη ζούγκλα της Παπούα Νέας Γουινέας, αποφάσισε αμέσως να την κυνηγήσει. Σύμφωνα με αυτή την ιστορία, ένα αεροπλάνο συνετρίβη εκεί το 1942, κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Το αεροπλάνο είχε παραμείνει άθικτο στη ζούγκλα όλο αυτό τον καιρό. Κανείς δεν ήξερε αν η ιστορία ήταν ορθή ή την τοποθεσία όπου είχε προσγειωθεί το αεροπλάνο. Ωστόσο, ο David πήγε εκεί με μια ομάδα ελπίζοντας να βρει το ναυάγιο.

Για μέρες ολόκληρες περπατούσαν μέσα στην πυκνή ζούγκλα. Μέχρι που βρήκαν τελικά αυτό για το οποίο είχαν έρθει: το αεροπλάνο στο οποίο κυβερνούσε ο Fred Eaton, με συγκυβερνήτη το Henry Maynard Harlow, και άλλους 7 επιβάτες πριν τη συντριβή του στο νησί...

Τα 9 μέλη πετούσαν κατά τη διάρκεια μιας μυστικής και επικίνδυνης αποστολής από την Αυστραλία, μετά από την οποία το αεροπλάνο βομβαρδίστηκε και η πτήση πήγε εντελώς στραβά λίγο αργότερα. Με μια πτώση στο κενό, το αεροπλάνο προσγειώθηκε στη ζούγκλα της Παπούα Νέας Γουινέας.

Τα μέλη του πληρώματος είχαν επιζήσει και διαφύγει, αλλά άφησαν πίσω τους το Αμερικανικό βομβαρδιστικό B-17E. Για περισσότερο από έξι εβδομάδες οι εννέα γενναίοι άντρεςπερπατούσαν μέσα στη ζούγκλα. Μέχρι που στο τέλος διασώθηκαν. Όλοι κατάφεραν να επιβιώσουν από τη δύσκολη κατάσταση τους.

Τα επόμενα χρόνια, το αεροσκάφος παρέμεινε ανέγγιχτο εκεί όπου είχε προσγειωθεί. Έως ότου ο David και η ομάδα του εντόπισαν το ναυάγιο...

Όταν ο David και η ομάδα του πλησίασαν το ναυάγιο, παρατήρησαν ότι το αεροπλάνο είχε καταληφθεί από τη φύση όλα αυτά τα χρόνια. Όταν έκανε ο David το πρώτο βήμα στο αεροπλάνο ναυάγιο δεν πίστευε στα μάτια του. Οι καρέκλες και τα ντουλάπια ήταν τελείως αναποδογυρισμένα και ήταν γεμάτα φρούτα. Αργότερα, η ομάδα μίλησε με τους ντόπιους και τους είπαν ότι το χειμώνα γινόταν το σπίτι για τις φρουτοφάγες νυχτερίδες εδώ και χρόνια. Ήταν μια δύσκολη επιλογή για την ομάδα να πάρει το αεροπλάνο.

Ωστόσο, αποφάσισαν να μεταφέρουν το αεροπλάνο πίσω στις Ηνωμένες Πολιτείες λόγω της ιστορικής του αξίας. Εκείνη τη στιγμή ήταν σημαντικό να μεταφέρουν το αεροπλάνο. Ο David και η ομάδα του αποσυναρμολόγησαν ολόκληρο το αεροπλάνο, μετά το οποίο μετέφεραν τα κομμάτια με ελικόπτερο και με πλοίο. Τελικά κατέληξε στη συλλογή του David και παρουσιάστηκε στην "Επιχείρηση Αποκατάστασης Στρατιωτικών Αεροσκαφών".

 

 

Tags
Back to top button