Ένα εντυπωσιακό θέαμα χάρισε πριν λίγη ώρα ένας 41χρονος άνδρας, ο οποίος πήδηξε από τον Πύργο των Αθηνών με «παρά πέντε», και προσγειώθηκε στην Βασιλίσσης Σοφίας ενώ είναι σε εξέλιξη τρία συλλαλητήρια στο κέντρο της Αθήνας γιατη Μακεδονία.
Ο 41χρονος Έλληνας προσήχθη στο Α.Τ. Αμπελοκήπων, ενώ πιθανολογείται ότι προχώρησε στη συγκεκριμένη πράξη για τη Μακεδονία και την Συμφωνία των Πρεσπών για την οποία διεξάγεται συζήτηση στη Βουλή.