Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Ένωση Αστυνομικών για την επίθεση στο ΑΤ Ακροπόλεως: «Ανεξέλεγκτη η δράση των αναρχικών - Θα έχουμε νεκρούς»

Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών εξέδωσε ανακοίνωση με αφορμή τη χθεσινοβραδινή επίθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Ακροπόλεως. Όπως τονίζεται, το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι πρωτοφανές, αλλά δεν έχει υπάρξει καμία αντίδραση εκ μέρους της Πολιτείας.

«Που να 'ναι αυτή η παράξενη σκιά που κυνηγάνε;» τιτλοφορείται η νέα «καυστική»-καταγγελτική ανακοίνωση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών.

«Καταδικάζουμε απερίφραστα τη χθεσινή καταδρομική επίθεση στο Α.Τ. Ακροπόλεως. Έχουμε κρούσει εδώ και πολύ καιρό τον κώδωνα του κινδύνου για την ανεξέλεγκτη δράση των κάθε λογής μπαχαλάκηδων και κάθε φορά οι έχοντες την ευθύνη, προσπαθούν να κρύψουν το πρόβλημα κάτω από το χαλί και να μας βαπτίσουν υπερβολικούς» αναφέρουν οι συνδικαλιστές αστυνομικοί, που έχουν πολλάκις αναδείξει το πρόβλημα.

«Έχουμε ξαναπεί ότι θα θρηνήσουμε θύματα. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση ποιος θα τους σταματήσει άραγε; Η ανύπαρκτη πλέον "ομάδα ΔΕΛΤΑ", τα σχεδόν διαλυμένα ΜΑΤ, ή η Ασφάλεια που ασχολείται μόνο με πάρεργα;» αναρωτιούνται.

Και καταλήγουν, με σαφείς αιχμές προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη: «Ξέρουν όλοι ότι λέμε την αλήθεια, επειδή όμως δεν διοικούμε, καλούμε τους "υπεύθυνους" να προστατεύσουν και να θωρακίσουν τους αστυνομικούς, ώστε να μπορούν να προστατεύουν την κοινωνία. Δείτε την αλήθεια κύριοι και σταματήστε να κυνηγάτε τη σκιά σας».

Πρόσφατα, η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων είχε καταγγείλει ότι η ΕΛ.ΑΣ. βρίσκεται υπό διάλυση, επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, ότι «στην παθητική στάση την οποία έχει υποχρεωθεί (σ.σ. η Αστυνομία) να τηρεί την τελευταία τετραετία απέναντι στην λεγόμενη χαμηλή εγκληματικότητα έρχονται να προστεθούν οι δραματικές συνθήκες υπό τις οποίες οι αστυνομικοί φέρνουν εις πέρας το έργο τους, τηρώντας τον όρκο που έδωσαν στην πατρίδα. Οι άνθρωποι αυτοί καλούνται να προστατέψουν τους πολίτες από την εγκληματικότητα, παρατημένοι στη μοίρα τους από την φυσική ηγεσία τους που είναι το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Αναγκάζονται να αγοράζουν από τον πενιχρό μισθό τους αναλώσιμα είδη, υλικοτεχνικό εξοπλισμό, υγειονομικό υλικό, είδη καθαριότητας, ακόμα και τα υλικά για να συντηρούν τον οπλισμό τους (!) Για οδοιπορικά και αμοιβές εκτός έδρας ούτε λόγος, αφού παραμένουν απλήρωτοι επί μήνες. Όλα αυτά, την ώρα που είναι αναγκασμένοι να δίνουν τη μάχη κατά της εγκληματικότητας από τη θέση του ανίσχυρου, οδηγώντας οχήματα χωρίς συντήρηση και κατάλληλα ελαστικά, φορώντας δανεικά από συναδέλφους τους αλεξίσφαιρα γιλέκα -όπως είχε καταγγείλει πρόσφατα η ΠΟΑΣΥ».

Tags
Back to top button