Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Ε.Λέκκας: «Η Αττική οδός η πιο επικίνδυνη της χώρας - οδός εγκλωβισμού και όχι διαφυγής»

Έγιναν εγκλήματα στην Αττική Οδό». Με τη φράση αυτή, ο Ευθύμιος Λέκκας ασκεί σφοδρή κριτική για τα όσα έγιναν -κι ακόμη γίνονται- λόγω της κακοκαιρίας, τονίζοντας μάλιστα πως αν και πρόκειται για την πιο σύγχρονη οδό, ταυτόχρονα είναι και η πιο επικίνδυνη της χώρας!

Όπως εξήγησε ο Ευθύμης Λέκκας, μιλώντας στο Mega, μπήκε στην Αττική Οδό καθαρά για ερευνητικούς λόγους, με στόχο να δει τις αδυναμίες και να καταγράψει τα δεδομένα που υπήρχαν. Η ώρα ήταν 11 το πρωί, με τον ίδιο να αποχωρεί στις 3 το μεσημέρι.

«Από τις 11 το πρωί δεν υπήρχε καμία πληροφόρηση, ενώ είχε στρώσει το χιόνι. Δύο ώρες μετά διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε κανένα μηχάνημα που να παίρνει το χιόνι. Τα επόμενα στοιχεία ήταν ακόμα πιο επιβαρυντικά… Οι υπεύθυνοι της Αττικής Οδού δεν είχαν επίγνωση της κατάστασης. Τα οχήματα έμπαιναν χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να βγουν. Οι υπεύθυνοι δεν είχαν αντίληψη κινδύνου, δεν είχαν αντίληψη της κατάστασης», είπε ο καθηγητής Γεωλογίας και διαχείρισης φυσικών καταστροφών.

Στη συνέχεια ο κ. Λέκκας επιχείρησε να επικοινωνήσει με τον αριθμό της Αττικής Οδού, όμως δεν ήταν δυνατό.

«Και από την απέναντι πλευρά, από την είσοδο, υπήρχε αθρόα προσέλευση οχημάτων για να πάνε σε ένα σημείο όπου ήταν αδύνατος ο απεγκλωβισμός, αδύνατη η έξοδος από την Αττική Οδό. Δεν έφταιξε μόνο η Αττική Οδός, επιχειρησιακά δεν ήμασταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε αυτή την καταστροφή», συνέχισε.

Για να καταλήξει: «Η Αττική Οδός, αν και σύγχρονη, είναι πλέον η πιο επικίνδυνη οδός της χώρας, γιατί δεν υπάρχει διαφυγή. Θα έπρεπε κάθε 2 με 5 χιλιόμετρα να υπάρχουν διέξοδοι για τον κόσμο, δεν υπήρχαν! Αντί να είναι οδός διαφυγής, είναι οδός εγκλωβισμού», τόνισε ο κ. Λέκκας.

Tags
Back to top button