Η είδηση δεν είναι θετική για την Great Wall Motor. H προσπάθειά της να επεκταθεί στη Γηραιά Ήπειρο και να αυξήσει τις πωλήσεις των μοντέλων της σε αυτή φαίνεται ότι δεν θα έχει την κατάληξη που οραματίζονταν τα στελέχη της, συμφωνα με το
Συγκεκριμένα, η GWM -όπως είναι η συντομογραφία της- ανακοίνωσε ότι θα κλείσει τα γραφεία της στο Μόναχο στις 31 Αυγούστου (τρέχοντος έτους). Τα εγκαίνιά τους έγιναν στα τέλη Νοεμβρίου 2021 με σκοπό να είναι το στρατηγείο της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη.
Εκεί καθορίστηκαν οι επόμενες επιχειρηματικές κινήσεις της εταιρείας επί πραγματικών δεδομένων και σύμφωνα με τις διαμορφούμενες τάσεις στην αγορά. Ωστόσο, αυτά είναι που τους υποχρέωσαν να υπαναχωρήσουν από τον αρχικό προγραμματισμό, τελικά.
Όπως ανακοινώθηκε από την Great Wall Motor, η απόφαση να διακόψει τη λειτουργία των κεντρικών γραφείων της στη Γερμανία ελήφθη επειδή παρατηρείται μείωση του ενδιαφέροντος για την απόκτηση καινούργιων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τους Ευρωπαίους και οι πωλήσεις αυτών είναι μειούμενες.
Τουρκία - Λιβύη: Συνάντηση Ερντογάν - Ντμπέιμπα - Η Ανατολική Μεσόγειος στην ατζέντα
Το αποτέλεσμα είναι να αποχωρήσουν από το Μόναχο αλλά και να απολυθούν οι περίπου 100 εργαζόμενοί της στα τέλη Αυγούστου. Εκπρόσωπος της εταιρείας ανακοίνωσε ότι η GWM θα συνεχίσει να διαθέτει τα μοντέλα της στις χώρες της Ευρώπης και ότι η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο οργανωτικών αλλαγών της εταιρείας εκτός της Κίνας.
Συγκεκριμένα, είπε: «Πρόκειται κυρίως για οργανωτικές αλλαγές και βελτιστοποίηση της επιμελητείας, σε ένα περιβάλλον που οι συνθήκες της αγοράς γίνονται σκληρότερες.
»Η πρόθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να διενεργήσει έρευνα για τις τιμές των κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η σαφής απειλή να επιβάλλει φόρους τιμωρητικά, δημιουργεί πολύ μεγάλη αβεβαιότητα σε εταιρείες όπως η δική μας, οι οποίες έχουν στην γκάμα τους ηλεκτροκίνητα μοντέλα».
Στις αρχές της χρονιάς είχε γίνει γνωστό ότι οι εργασιακές συνθήκες που επικρατούσαν στα κεντρικά γραφεία της Great Wall Motor στο Μόναχο ήταν δύσκολες για τους υπαλλήλους της και εκτός της λογικής που ισχύει και επικρατεί στην Ευρώπη. Τότε, είχαν γίνει καταγγελίες στους αρμόδιους φορείς για μεγάλη πίεση στους εργαζόμενους, για μικρότερους μισθούς και για καθεστώς εκφοβισμού.
Η κινεζική εταιρεία διαθέτει τα μοντέλα της στη Γερμανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιρλανδία στη Σουηδία, στις χώρες της Βαλτικής Θάλασσας και στη Βουλγαρία. Βάσει των στοιχείων, το πρώτο τετράμηνο του έτους πούλησε σε αυτές 1.621 αυτοκίνητά της, συνολικά.