Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Δύτης ΕΜΑΚ για την τραγωδία στην Κρήτη: «Ήμασταν πεπεισμένοι ότι θα τους βρούμε» (βίντεο-φωτο)

Ως μια από τις πιο δύσκολες αποστολές που έχει αναλάβει στα 20 χρόνια καριέρας του, χαρακτήρισε δύτης της ΕΜΑΚ, την επιχείρηση αναζήτησης των τεσσάρων επιβατών του μοιραίου αυτοκινήτου που παρασύρθηκε από ορμητικά νερά στον Γεροπόταμο, της Μεσαράς. 

«Σε αυτές τις δύσκολες επιχειρήσεις τα ανθρώπινα συναισθήματα αναγκαζόμαστε να τα αφήσουμε στην άκρη για χάρη του καθήκοντος. Επρεπε να παραμερίσουμε τη συγκίνηση, τη στεναχώρια και τον πόνο για να κάνουμε τη δουλειά μας» είπε ο έμπειρος δύτης της ΕΜΑΚ Μιχάλης Δαφέρμος στο neakriti.gr. 

Σύμφωνα με τον Μιχάλη Δαφέρμο «κύριο μέλημα μας ήταν να παραδώσουμε τους ανθρώπους στις οικογένειες τους. Και το πετύχαμε. Βέβαια δεν υπήρχε περίπτωση να φύγουμε από εκεί χωρίς να βρούμε τους ανθρώπους. Ήμασταν πεπεισμένοι ότι θα τους βρούμε, θα καταθέταμε όλες μας τις δυνάμεις και την ψυχή μας  για να βρούμε αυτούς τους ανθρώπους» προσέθεσε. 

Αναφορικά με την επιχείρηση, ο δύτης της ΕΜΑΚ υποστήριξε ότι ακολούθησαν ό,τι ακριβώς προβλέπει το πρωτόκολλο έρευνας. 

«Αρχικά κάνουμε έρευνες στην κοίτη του ποταμού δεξιά και αριστερά από το ποτάμι.  Περπατήσαμε κατά μήκος του ποταμού κάνοντας οπτικό έλεγχο και επισταμένη  έρευνα.  Στη συνέχεια κατεβήκαμε μέχρι τις όχθες και ελέγξαμε όλα  τα σημεία τα οποία και σύμφωνα με την εμπειρία μας μάς δείχνουν ότι κάτι υπάρχει, ότι έχουμε ενδείξεις ότι κάτι μπορούμε να βρούμε» εξήγησε.

Καρέ – καρέ η στιγμή εντοπισμού του μοιραίου αυτοκινήτου

Αμέσως μετά ήταν ώρα να «οργώσουν» τον Γεροπόταμο με βάρκες, ακολουθώντας και οδηγίες των κατοίκων της περιοχής.

«Μπήκαμε στο ποτάμι με βάρκα και αξιοποιήσαμε στο έπακρο τις πληροφορίες από κατοίκους της περιοχής, που ξέρουν το ποτάμι και μπορούν να μας βοηθήσουν. Ενώ προχωράμε, μας ενημερώνουν ότι εθεάθη το αυτοκίνητο από συναδέλφους πυροσβέστες» είπε ο κ. Δαφέρμος και προσέθεσε: 

«Κατευθυνόμαστε κατευθείαν προς το σημείο και αφού βεβαιωνόμαστε ότι πρόκειται για το επίμαχο αυτοκίνητο ξεκινάμε αμέσως της ανάσυρση του και φυσικά τον εντοπισμό και ανάσυρση των πτωμάτων. Εκείνη τη στιγμή δεν σκεφτόμαστε τίποτε άλλο, δεν κοιτάμε τι γίνεται γύρω μας, λειτουργούμε με καθαρό μυαλό, επικεντρωνόμαστε στο έργο μας και το μόνο που σκεφτόμαστε να βρούμε την άκρη του νήματος».

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα συνέβησαν εδώ»

Ο Μιχάλης Δαφέρμος χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη επιχείρηση ως μια από τις δυσκολότερες της καριέρας του: 

«Σίγουρα δεν πρόκειται να ξεχάσω τα όσα συνέβησαν στο Γεροπόταμο. Δυστυχώς αν και την ολοκληρώσαμε αισίως, η έκβαση ήταν τραγική στην συγκεκριμένη υπόθεση και την «κρατώ» ως μια από τις πιο αντίξοες στην καριέρα μου. Για μένα, η πιο κρίσιμη και δύσκολη επιχείρηση ήταν εκείνη του 1999 με τον μεγάλο σεισμό στην Αθήνα και εκεί τα συναισθήματα δυνατά με πολλές ανθρώπινες απώλειες».

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα τελούνται οι κηδείες των τεσσάρων αδικοχαμένων ανθρώπων.

Tags
Back to top button