Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Δύο γυναίκες κατέκτησαν την έρημο Σαχάρα με ενα ηλεκτρικό Renault ZOE

Δύο θαρραλέες γυναίκες που εργάζονται στο  Group Renault, αποφάσισαν να δώσουν απάντηση σε ένα τρελό ερώτημα. Και αυτό είναι αν γίνεται κάποιος να διασχίσει  την έρημο Σαχάρα οδηγώντας, αντί για ένα τετρακίνητο όχημα, ένα ηλεκτρικό Renault ZOE.

 

Η Solen Kerleroux και η Carine Poisson είπαν θα το τολμήσουν και χωρίς δεύτερη κουβέντα ξεκίνησαν για να δώσουν απάντηση .

 

Το Rallye des Gazelles, μια περιπέτεια 2.500χλμ. στη Δυτική Σαχάρα, αποτελεί έναν από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες αυτοκινήτου, όπου οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν για τον προσανατολισμό τους μόνο μια πυξίδα και ένα χάρτη κλίμακας 1:100.000.

Οι Solen Kerleroux και Carine Poisson, εργάζονται στη Renault ως μηχανικοί για περισσότερα από 15 χρόνια και είχαν συμμετάσχει στον συγκεκριμένο αγώνα στο παρελθόν οδηγώντας ένα τετρακίνητο όχημα. Η απόφασή τους όμως να ολοκληρώσουν τον αγώνα οδηγώντας ένα Renault ΖΟΕ αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό, αφού θα ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία του αγώνα που ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα αντιμετώπιζε αυτή την πρόκληση.

Η πρόκληση γινόταν ακόμα μεγαλύτερη δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα είχε ελάχιστες μετατροπές σε σχέση με τα χιλιάδες ZOE που κινούνται στους δρόμους της Ευρώπης. Σε κάθε περίπτωση ο αποδοτικός ηλεκτροκινητήρας με τα υψηλά αποθέματα ροπής στις χαμηλές στροφές αποτελεί ένα βασικό εφόδιο που οι δύο γαλλίδες δεν θα άφηναν  αναξιοποίητο σε αυτή τη δοκιμασία.

Σε σχέση με ένα κανονικό ZOE, το αυτοκίνητο των Solen και Carine απέκτησε μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ελαστικά για εκτός δρόμου οδήγηση και προστατευτικές ποδιές κάτω από τον κινητήρα. Από την άλλη πλευρά όλα τα βασικά μηχανικά μέρη, όπως ο κινητήρας και οι μπαταρίες έμειναν ανέγγιχτα, όπως και μετάδοση της κίνησης αποκλειστικά στους δύο εμπρός τροχούς.

Παρά την αρχική ανησυχία, η υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα, η απουσία κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και η ευελιξία του μοντέλου επέτρεψαν στο πλήρωμα, όχι απλά να ολοκληρώσουν τον αγώνα, αλλά και να απολαύσουν αναλογικά ένα πολύ υψηλότερο επίπεδο άνεσης και ησυχίας σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους. Όσον αφορά στην αυτονομία, το πλήρωμα του ZOE δεν προβληματίστηκε ιδιαίτερα.

Επιλέγοντας άλλες φορές δρόμους (μικρότερη κατανάλωση ενέργειας) και άλλες φορές εκτός δρόμου διαδρομές (μικρότερη απόσταση προς τον προορισμό, αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση ενέργειας) κατάφεραν όχι απλά να τερματίσουν, αλλά να εντυπωσιάσουν κατακτώντας τη 2η θέση στην κατηγορία Crossover/SUV, μπροστά από θεωρητικά πολύ πιο κατάλληλα για τη δοκιμασία οχήματα.

Διατηρώντας την 1η θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, το Renault ZOE με την επιτυχία του στο Rallye des Gazelles απέδειξε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα της Renault μπορούν να εντυπωσιάσουν, ακόμα και στις πιο αφιλόξενες συνθήκες.

Tags
Back to top button