Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Διόδια με... χιλιομετρική χρέωση - Που και πότε θα εφαρμοστεί

Ευχάριστα νέα για τους ιδιοκτήτες οχημάτων. Σύμφωνα με πληροφορίες, από το 2020 η εταιρία που είναι υπεύθυνη για τα διόδια Κόρινθος – Πάτρα αναμένεται να εφαρμόσει το μέτρο χρέωσης ανάλογα με τα χιλιόμετρα.

Ειδικότερα η διοίκηση της εταιρείας αναμένεται να εφαρμόσει από την άνοιξη της ερχόμενης χρονιάς το υβριδικό σύστημα χρέωσης διοδίων με μοναδική προϋπόθεση την ύπαρξη και χρήση του ηλεκτρονικού πομποδέκτη (e-pass).

Σύμφωνα με το σχέδιο ο οδηγός θα χρεώνεται κατά την είσοδο στον οδικό άξονα καταβάλλοντας το πλήρες αντίτιμο για μια χιλιομετρική ζώνη αλλά στην περίπτωση που εξέλθει νωρίτερα το σύστημα θα το αναγνωρίζει και θα πιστώνει τη διαφορά στον ιδιοκτήτη του πομποδέκτη. Ουσιαστικά το νέο σύστημα χρέωσης θα ευνοήσει ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες οχημάτων που εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο και τον χρησιμοποιούν για να εξέλθουν στην επόμενο έξοδο οπότε η χρέωσή τους είναι υπέρογκη σε σχέση με τους οδηγούς που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο για περισσότερα χιλιόμετρα καταβάλλοντας το ίδιο αντίτιμο.

Πάντως το σχέδιο της Ολυμπίας Οδού για χιλιομετρική χρέωση αποκαλύφθηκε από τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας κ. Παναγιώτη Παπανικόλα κατά την ξενάγηση που πραγματοποιήθηκε στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.

Επίσης πρόθεση της εταιρείας είναι μέσα στα επόμενα χρόνια να καταστήσει πιο εύκολη και τη χρήση κάρτας για πληρωμή, με μηχανήματα που θα βρίσκονται έξω από τα κουβούκλια των διοδίων και θα επιτρέπουν την πραγματοποίηση ανέπαφων συναλλαγών.

Tags
Back to top button