Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Διαψεύδουν οι αντάρτες της Συρίας: Δεν αποσύραμε βαρέα όπλα από την Ιντλίμπ

Το Εθνικό Μέτωπο Απελευθέρωσης (FNL), ένας συνασπισμός ανταρτικών οργανώσεων της επαρχίας Ιντλίμπ και των περιχώρων της, αρνήθηκε σήμερα ότι προέβη σε οποιαδήποτε απόσυρση βαρέων όπλων από τη μελλοντική «αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη» που προβλέπεται να δημιουργηθεί στη βορειοδυτική Συρία με βάση μια ρωσοτουρκική συμφωνία.

«Δεν υπήρξε απόσυρση βαρέων όπλων από καμία ζώνη ή μέτωπο. Το αρνούμαστε κατηγορηματικά», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο εκπρόσωπος του FNL, Νατζί Μουσταφά.

Το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είχε κάνει λόγο για μια πρώτη απόσυρση αρμάτων μάχης και κανονιών από τη Φάιλακ αλ Σαμ, συνιστώσα της FNL, μετά τη συμφωνία που υπογράφτηκε στις 17 Σεπτεμβρίου στο Σότσι (Ρωσία) και προβλέπει τη δημιουργία μιας ουδέτερης ζώνης και η οποία επέτρεψε να αποτραπεί, προς το παρόν, μια επίθεση του καθεστώτος.

«Μονάδες της Φάιλακ αλ-Σαμ αποσύρονται από το πρωί της Κυριακής (….) από το νότιο τμήμα της επαρχίας του Χαλεπίου και τα δυτικά προάστια της ομώνυμης πόλης», που βρίσκονται «στην αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη» η οποία προβλέπεται από τη συμφωνία, δήλωσε ο διευθυντής του Παρατηρητηρίου, Ράμι Αμπντελραχμάν.

Ερωτηθείς από το Γαλλικό Πρακτορείο, εκπρόσωπος της ανταρτικής οργάνωσης διέψευσε επίσης ότι έγινε οποιαδήποτε μετακίνηση στρατευμάτων ή όπλων.

«Δεν υπήρξε καμία αλλαγή όσον αφορά την τοποθεσία όπλων ή την ανάπτυξη μαχητών», είπε ο Σέιφ αλ-Ράαντ, ο οποίος σημείωσε ωστόσο πως η οργάνωσή του «εμμένει στη συμφωνία που επιτεύχθηκε στο Σότσι».

Μετά τις διαψεύσεις αυτές, το Παρατηρητήριο, που διαθέτει ένα μεγάλο δίκτυο ανταποκριτών στην εμπόλεμη χώρα, επέμεινε ότι όντως έχουν αποσυρθεί όπλα.

Αποσύρσεις όπλων έλαβαν χώρα σε πολλές κοινότητες, μεταξύ των οποίων οι «Χάλσα, Ρασιντίν και Αλ-Μανσούρα», διευκρίνισε ο Ράμι Αμπντελραχμάν.

Η συμφωνία του Σότσι προβλέπει τη δημιουργία έως τις 15 Οκτωβρίου μιας «αποστρατιωτικοποιημένης ζώνης» έκτασης 15 έως 20 χλμ., υπό τον έλεγχο της Ρωσίας και της Τουρκίας. Επέτρεψε να αποτραπεί μια φονική επίθεση του καθεστώτος στην επαρχία Ιντλίμπ και σε γειτονικές περιοχές.

Όμως η εφαρμογή της εξαρτάται από την ικανότητα –κυρίως της Άγκυρας– να πείσει τις διάφορες ομάδες των ανταρτών και των τζιχαντιστών να αποδεχθούν τη συμφωνία.

Tags
Back to top button