Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Βόλος: Ο ισοβίτης που απέδρασε αλλά... το μετάνιωσε και επέστρεψε μόνος του

Ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης, είχε καταδικαστεί σε ισόβια κάθειρξη και φυλάκιση 18 μηνών για ανθρωποκτονία από πρόθεση, οπλοφορία και οπλοχρησία. Βρισκόταν στις φυλακές Κασσαβέτειας Βόλου...

Απέδρασε από τις φυλακές Κασσαβέτειας Βόλου, προκειμένου να εργαστεί στα ζώα του, στην Αγιά Λάρισας, αλλά τελικά φαίνεται πως το μετάνιωσε και επέστρεψε μετά από οκτώ ημέρες πίσω στο σωφρονιστικό κατάστημα.

Ο 62χρονος σήμερα κτηνοτρόφος από την Αγιά, που έχει αποφυλακιστεί πλέον, κάθισε χθες (13-02-2019) στο εδώλιο του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου, κατηγορούμενος για απόδραση. Ο 62χρονος κρίθηκε αθώος από το Δικαστήριο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Θεσσαλία» καθώς είχε επιστρέψει στην φυλακή ύστερα από οκτώ ημέρες, με δική του βούληση.

Η απόδραση του ισοβίτη από τις φυλακές

Η απόδραση έγινε στις 17 Φεβρουαρίου του 2018, στις 2.05’ τα ξημερώματα. Ο τότε κρατούμενος των φυλακών Κασσαβέτειας, όπως ανέφερε χθες κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας αρχιφύλακας των φυλακών, που κατέθεσε ως μάρτυρας, ο 62χρονος τοποθέτησε μια σκάλα στην σίτα, απέναντι από το σπιτάκι όπου διέμενε στον περιβάλλοντα χώρο των φυλακών, πέρασε τον φράχτη και το έσκασε.

Εκτός της φυλακής έμεινε οκτώ ημέρες και επέστρεψε στις 26 Φεβρουαρίου. Απολογούμενος χθες στο Δικαστήριο ανέφερε πως οικονομικοί ήταν οι λόγοι που τον οδήγησαν να αποδράσει, καθώς πέντε χρόνια στην Κασσαβέτεια δεν είχε δώσει κανένα δικαίωμα. Ακόμη ανέφερε πως είχε απορριφθεί η αίτησή του και έφυγε από την φυλακή, για να δουλέψει στα ζώα του.

Τελικά αποφυλακίστηκε στις 25 Οκτωβρίου του 2018, αφού εξέτισε την ποινή του, από τις φυλακές Λάρισας όμως, όπου μεταφέρθηκε μετά την Κασσαβέτεια.

Η πρόταση και η ατάκα του εισαγγελέα

Στην πρότασή του ο Εισαγγελέας χαρακτήρισε βλακώδη την συμπεριφορά του κατηγορούμενου, που απέδρασε, ενώ πλησίαζε η αποφυλάκισή του, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως «αν αποδράσει κάποιος από την Κασσαβέτεια, είναι σα να αποδράσει από νηπιαγωγείο…».

Ο 62χρονος είχε καταδικαστεί σε ισόβια κάθειρξη και φυλάκιση 18 μηνών για ανθρωποκτονία από πρόθεση, οπλοφορία και οπλοχρησία το 2002, ενώ είχε λάβει συνολικά 30 άδειες από τις φυλακές όπου εξέτισε την ποινή του.

Tags
Back to top button