Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Βίντεο: Η πανάκριβη Pagani Huayra BC που έχει μόνο 100 «κομμάτια»

Όταν έχει δημιουργήσει μια σειρά εκπληκτικών αυτοκινήτων όπως είναι οι διάφορες εκδόσεις των Zonda, είναι δύσκολο να κάνεις το επόμενο βήμα. Οι άνθρωποι της Pagani παρουσίασαν την Huayra το 2012, κατασκευάζοντας τελικά 100 κομμάτια, τα οποία έχουν βρει όλα τους νέους τους ιδιοκτήτες. Σίγουρα, η Huayra είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά κάποιοι έμειναν προσηλωμένοι στις Zonda.

Προκειμένου να ανεβάσουν το παιχνίδι τους και να ανταγωνιστούν τα αυτοκίνητα άλλων εταιρειών, οι Ιταλοί παρουσίασαν την Huayra BC, τον Μάρτιο του 2016. Το αυτοκίνητο αποδίδει 750 άλογα και 1.000 N·m ροπής, χάρη στον twin-turbo 6λιτρο V12 κινητήρα της Mercedes-AMG. Επιπλέον, στεγνό ζυγίζει 1.218 κιλά για ακόμα καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και ταχύτητα.

Τί σημαίνουν όλα αυτά στην πράξη; Ο Jethro Bovingdon του Motor Trend θέλησε να το διαπιστώσει στην πράξη, βάζοντας το ιταλικό θηρίο και μέσα στην πίστα, εκεί που ήταν ελεύθερος να κολλήσει το γκάζι στο πάτωμα.

ΠΗΓΗ:

Tags
Back to top button