Στην «black list» έχουν εισέλθει οι Έλληνες έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Γερμανία εξαιτίας των ελέγχων που πραγματοποιούν συνεχώς οι Αρχές και αφορούν σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν πουλήσει σε Έλληνες εμπόρους και σε πάρα πολλά από αυτά έχουν διαπιστωθεί παρανομίες γύρω από τον ΦΠΑ αλλά και τα γυρισμένα χιλιόμετρα.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και ήδη οι εξουσιοδοτημένες μονάδες έχουν σταματήσει κάθε πώληση σε Έλληνες εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ενώ στην ίδια γραμμή ακολουθούν και οι ανεξάρτητες μεγάλες εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Γερμανία.
Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός ότι οι Φορολογικές και Τελωνειακές Αρχές της Γερμανίαςσυνεχώς τους καλούν για έλεγχο και διασταυρώσεις που αφορά σε μεταχειρισμένα αυτοκίνηταπου έχουν εξαχθεί στην Ελλάδα αλλά όπως έχει διαπιστωθεί σε πάρα πολλές περιπτώσεις είτε ο ΦΠΑ έχει «χαθεί» είτε τα χιλιόμετρα είναι γυρισμένα, είτε τα χαρτιά του αυτοκινήτου έχουν κάποιο πρόβλημα!
Το θέμα έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις στη Γερμανία και όπως επισημαίνει ένας μεγάλος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος από την Ελλάδα στο Newsauto.gr: «Εξαιτίας των μεγάλων καθυστερήσεων στις παραδόσεις καινούριων αυτοκινήτων και επειδή η ζήτηση για αυτοκίνηταέστω και ελαφρώς μεταχειρισμένα είναι πολύ υψηλή αποφάσισα να αγοράσω κάποια καλά και ακριβά μοντέλα από εξουσιοδοτημένες μονάδες στη Γερμανία ώστε να περιορίσω τον κίνδυνοτα αυτοκίνητα να είναι «πειραγμένα», τρακαρισμένα ή με γυρισμένα χιλιόμετρα.
«Απάτη» 1 στα 3 μεταχειρισμένα ΙΧ – Για ποιους χτυπά «καμπάνα» 6.011 ευρώ
Όταν επικοινώνησα με την κάθετη μονάδα στη Γερμανία και τους είπα ότι είμαι συνάδελφός τους με εξουσιοδοτημένη κάθετη μονάδα από την Ελλάδα εκείνοι αρχικά «πάγωσαν» στο άκουσμα πως θέλω να αγοράσω από εκείνους περίπου 10 με 15 ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Αρχικά μου ζήτησαν όλα τα έγγραφα της εταιρείας μου στην Ελλάδα, φορολογικές δηλώσεις και οικονομικές χρήσεις και αφού τους τα έστειλα όλα αντιλήφθηκα ότι κάτι συμβαίνει καθώς προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να μην κάνουν εφικτή την πώληση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε εμένα. Αφού λοιπόν είδαν ότι όλα τα έγγραφα και φορολογικά δεδομένα ήταν εντάξει μου είπαν με ειλικρίνεια ότι για να μου πουλήσουν τα αυτοκίνητα που με ενδιέφεραν θα έπρεπε να μου παρακρατήσουν τον ΦΠΑ 19% και όταν έχει ολοκληρωθεί η εισαγωγή των οχημάτων στην Ελλάδα και έχω πληρώσει τον ΦΠΑ 24% τότε αποστέλλοντάς τους τις αποδείξεις εξόφλησής του ΦΠΑ στην Ελλάδα θα μου κατέθεταν αμέσως στον λογαριασμό μου τον ΦΠΑ 19% που μου είχαν παρακρατήσει!
Ο λόγος όπως μου είπαν εστιάζεται στο γεγονός ότι εκατοντάδες εξουσιοδοτημένες κάθετες μονάδες είχαν πουλήσει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε Έλληνες εμπόρους και το αποτέλεσμαήταν ανά τακτά χρονικά διαστήματα να τους καλούν από το Τελωνείο ή από τις Αρχές για να διαπιστώσουν αν συμμετείχαν και εκείνοι στην παράνομη «εξαφάνιση» του ΦΠΑ! Επειδή λοιπόν δεν ήθελαν να βρεθούν πάλι αντιμέτωποι με τις Αρχές μου και εγώ να αποκτήσω τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μου πρότειναν αυτή τη μέθοδο με την παρακράτηση του ΦΠΑ είτε να βρω κάποιον Γερμανό μη εξουσιοδοτημένο έμπορο ή πολίτη ο οποίος θα αγοράσει από εκείνους τα αυτοκίνητα και στη συνέχεια να τα αποκτήσω από τον μεσάζοντα…
Επειδή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά της συγκεκριμένη εξουσιοδοτημένης μονάδας απέστειλα ένα παρόμοιο αίτημα αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε άλλη κάθετη μονάδα στη Γερμανία που εδρεύει σε άλλη πόλη. Δυστυχώς η απάντησή τους ήταν παρόμοια με εκείνη που έλαβα από την πρώτη εξουσιοδοτημένη μονάδα της Γερμανίας.
Με λίγα λόγια κάποιοι Έλληνες έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κατάφεραν να βάλουν στην «black list» όλους τους επιχειρηματίες και η μόνη πηγή απόκτησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων για τους Έλληνες είναι οι μικρές ανεξάρτητες εμπορίες αυτοκινήτων με οχήματα αμφιβόλου ποιότητας…»