Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Αυτό ειναι το νέο Fiat Pounto (φώτο)

Πώς θα είναι το νέο Fiat Punto που πιθανόν να έρθει και Ευρώπη;  

Η Fiat φέρνει στη ζωή το Argo, πρόκειται για τον αντικαταστάτη του Punto στη Λατινική Αμερική και σε πρώτη φάση στη Βραζιλία. Το ιταλικό supermini θυμόσαστε προφανώς όλοι ότι έχει γράψει τις δεκαετίες του 1990 αλλά και του 2000 λαμπρές γραμμές στην μακρόσυρτη ιστορία του. Πολλές πωλήσεις και μεγάλη απήχηση στο νεανικό κοινό.

Εξωτερικά υιοθετεί μια ελκυστική και μοντέρνα σχεδίαση στα πρότυπα της σύγχρονης εποχής η οποία επιβάλλει καμπύλες επιφάνειες, LED φώτα ημέρας στα φωτιστικά, αλλά και τη γνωστή οθόνη στο κέντρο του πίνακα οργάνων στο προσεγμένο εσωτερικό Ανέκαθεν το μικρό της Fiat διακρίνονταν για τους χώρους επιβατών οπότε ούτε αυτή τη φορά αποτελεί την εξαίρεση. Κάτω από το καπό υπάρχουν δυο διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης 1.0 και 1.3 λίτρων (FireFly) οι οποίοι θα συνδυάζονται με χειροκίνητα και αυτόματα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων. Αργότερα θα προστεθεί και ένας μεγαλύτερου κυβισμού 1.8 επίσης βενζινοκινητήρας (E.torQ), ο οποίος θα χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο και θα έχει τη δυνατότητα να καταναλώσει και αιθανόλη. Το πλάνο είναι το νέο Argo να δοκιμαστεί από το καλοκαίρι και μετά στην αγορά της Βραζιλίας και κατόπιν να αποφασιστεί η είσοδος του στην Ευρώπη, εκεί όπου θα επιστρατευθεί και ο diesel κινητήρας 1.3 MTJ.  

Tags
Back to top button